Gå til innhold

9 år og krangler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 9 år som krangler hele tiden. Hjemme og ute blandt vennene. Kjenner jeg blir så frustrerte og liker det ikke. Snakker med henne om dette men virker ikke som det helt går inn. 

Anonymkode: 2556d...41e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun vært sånn lenge eller har det forandret seg? Er det bedre i perioder, f.eks i ferier? Har hun andre områder hun sliter på?

Anonymkode: 100f7...3ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har ei på 9 år som krangler hele tiden. Hjemme og ute blandt vennene. Kjenner jeg blir så frustrerte og liker det ikke. Snakker med henne om dette men virker ikke som det helt går inn. 

Du må lese deg opp. Det er mange som strever når de er 9 år. Helt vanlig og normalt. Funker dårlig å snakke fornuft, bruk trygghetssirkelen og følelser. Hjelper ikke å forvente at hun skal skjerpe seg altså. Hun trenger deg. 

Anonymkode: 7ff2e...a87

Skrevet

Har også ei på 9 år som krangler. Både med meg og broren. Dette er alderen. Og lite vits i å krangle med et barn full av hormoner hun ikke er vant til og ikke takler helt selv. Går jeg inn i krangelen blir det bare verre. 

Slitsomt ja, men viktig og vise at man er tilstede og vise forståelse. De har det heller ikke godt når det er sånn. 

Anonymkode: 9b887...bb3

Skrevet

Oki takk for svar alle sammen. Blir bare bekymret da hun ble slik og det samme med 13 åringen.. 2 jenter sure og sinte hjemme 🙄

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Du må lese deg opp. Det er mange som strever når de er 9 år. Helt vanlig og normalt. Funker dårlig å snakke fornuft, bruk trygghetssirkelen og følelser. Hjelper ikke å forvente at hun skal skjerpe seg altså. Hun trenger deg. 

Anonymkode: 7ff2e...a87

Du må lese deg opp! Det kan ligge hva som helst bak, og det må mor prøve å finne ut av.

Anonymkode: 100f7...3ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...