Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Jeg er litt usikker på hva det egentlig heter, men de skraper da ut så mye av livmorveggen at man i de fleste tilfeller mister mensen helt. Hvordan opplevde dere det? Både rett etter operasjonen og etterpå? Anonymkode: b53f5...f66
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Aldri hørt om. Det er jo ikke livmoren som gjør at man får mensen eller ikke Anonymkode: 91fb2...933
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg er litt usikker på hva det egentlig heter, men de skraper da ut så mye av livmorveggen at man i de fleste tilfeller mister mensen helt. Hvordan opplevde dere det? Både rett etter operasjonen og etterpå? Anonymkode: b53f5...f66 TCER er en enkel dagkirurgiske prosedyre med en kortvarig narkose. Noen får litt murringer ( sterke mensmurringer) det første døgnet eller to. Hos oss får man ikke sykmld engang. Det er anbefalt å ta et par dager fri fra jobb. Noen mister mensen helt i måneder eller år. Lykke til🤗 Anonymkode: da4f4...4e9
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Anonym bruker skrev (15 timer siden): TCER er en enkel dagkirurgiske prosedyre med en kortvarig narkose. Noen får litt murringer ( sterke mensmurringer) det første døgnet eller to. Hos oss får man ikke sykmld engang. Det er anbefalt å ta et par dager fri fra jobb. Noen mister mensen helt i måneder eller år. Lykke til🤗 Anonymkode: da4f4...4e9 Kirurgen sa tre dagers sykemelding, men det var helst erfaringer jeg var ute etter. HI Anonymkode: b53f5...f66
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Aldri hørt om. Det er jo ikke livmoren som gjør at man får mensen eller ikke Anonymkode: 91fb2...933 Nei, når du ikke har hørt om det så tar nok legen som utfører inngrepet helt feil og du har rett 🙄 HI Anonymkode: b53f5...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå