Gå til innhold

Tips til lettvint (salt) kveldsmat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde grøt til middag, det pleier vi aldri å ha. Men nå mangler det et måltid føler jeg, som må være salt :)

Anonymkode: e1074...708

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis litt Chips 🙂

Anonymkode: 0cd98...093

Skrevet

Ostesmørbrød, kanskje med litt senepp

Anonymkode: 9b203...5c9

Skrevet

Noen skiver spekeskinke og en pære/eple. Litt salt og litt søtt. Min datters favoritt til kvelds

Anonymkode: 7e1ba...83f

Skrevet

Ritz kjeks og gulost, eller kutt opp stangselleri og gulrøtter med dip til.

Skrevet

Havregrøt. Min mann er lege og vi spiser dette ofte til kvelds 😀

Anonymkode: 2b3bc...afe

Skrevet

...afe, jeg tror jeg står over grøt til kvelds når problemet er at vi hadde grøt til middag 😂 

Takk for gode forslag! Tror det blir ostesmørbrød, men spekeskinke/pære-komboen skal testes ut når jeg ikke er gravid lenger! 

Hi 

Anonymkode: e1074...708

Skrevet

Speilegg, eller omelett.

Pai er kjempegodt da, men litt mer stress å lage.

Anonymkode: 5d081...6d2

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Havregrøt. Min mann er lege og vi spiser dette ofte til kvelds 😀

Anonymkode: 2b3bc...afe

Hva har det med saken å gjøre at han er lege?! Og når hun vil ha noe salt pga at hun spiste grøt til middag, er vel ikke havregrøt så godt forslag.

Jeg ville gått for toast😊

Anonymkode: c7cba...092

Skrevet

Ost og salte kjeks
eggerøre og spekeskinke
speilegg og bacon

Anonymkode: 71c90...685

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Havregrøt. Min mann er lege og vi spiser dette ofte til kvelds 😀

Anonymkode: 2b3bc...afe

😂

Anonymkode: c8eab...8b8

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Havregrøt. Min mann er lege og vi spiser dette ofte til kvelds 😀

Anonymkode: 2b3bc...afe

Det er fullstendig irrelevant... 

Endret av Elizabeth89
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre at han er lege?! Og når hun vil ha noe salt pga at hun spiste grøt til middag, er vel ikke havregrøt så godt forslag.

Jeg ville gått for toast😊

Anonymkode: c7cba...092

Det er vel derfor hun ikke får npe saltere å spise

Anonymkode: 71c90...685

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er vel derfor hun ikke får npe saltere å spise

Anonymkode: 71c90...685

Joda! Det hender jeg spiser speilegg og litt nøtter 😀

Anonymkode: 2b3bc...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...