Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Kanskje rart å spørre om dette, og skal snakke med lege, men vil gjerne høre hva dere tenker og om lignende erfaringer.. Jeg har hatt pstav i 5 år, 3 år på første gang, så ventet litt og tok i ny. Fra og med jeg tok inn pstaven første gang har jeg ikke hatt mensen en eneste gang. For noen dager siden så blødde jeg som en gal. Jeg trodde først det var mensen, men det var enorme mengder, og måtte bytte bind og tamponger hver time og noen ganger flere i timen.. Så kom det store klumper med levra eller koagulert blod. Større enn noe jeg har sett før, og veldig mye. Så kom det noe slim/gugge som så ut som at jeg spontanaborterte. Alt dette varte kun denne dagen, og etter slim/guggen, så kom det en del koagulert blod, men etter det så var det helt stopp. Jeg vet ikke om jeg har vært gravid. Men siste par ukene har jeg vært trøtt, samt at jeg har hatt en merkelig smerte fra navlen og ned underlivet, som har kjent ut som en piggtråd eller noe som strammer. Aner ikke hvordan jeg skal forklare det... men noen som har en ide om hva dette kan være eller som har opplevd lignende? Tror dere det kan ha vært en spontanabort? pstav er jo egentlig veldig trygt, men.. Anonymkode: 4de27...589
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Graviditetstest vil vise hcg en stund etter spontanabort, så du kan jo prøve å ta en. Anonymkode: eb6fe...f8a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Jeg har opplevd det samme to ganger ved p-stav på de 2,5 årene jeg har hatt den. Jeg har heller ikke blødninger når jeg har p-stav. Begge gangene fossblødde og kom ut slim og store koagler, samt skikkelig menssmerter. Spøkte med at det var 1,5 års mens på en gang. Jeg var ikke gravid altså. Ikke unormalt med slike blødninger når man bruker hormonpreparat. Kan også være cyste som sprekker. Men hvis blødningen ikke stopper, må man selvsagt kontakte lege. Anonymkode: 87374...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå