Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Tror jeg har fått tinnitus, har en vedvarende høyfrekvent lyd i ørene/hodet. Har vært slik noen mnd? Er litt stresset og har mistet det vesle jeg hadde av tidsfølelese (medfødt skavank). Men poenget var, er det noe poeng å gå til lege? Det finnes vel ingen behandling for tinnitus? Jeg sover veldig dårlig for tiden, men tror ikke det er pga tinnitusen, men når jeg ikke får sove blir jeg jo liggende å lytte til denne. Hører den også i lavmælt samtale med andre/over lave lyder. Viss jeg er veldig opptatt av noe tenker jeg ikke over det/hører den ikke. Anonymkode: f24ed...a89
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Som regel er det ikke noe å gjøre, men noen ganger er det det, så jeg ville nå tatt en sjekk uansett. Anonymkode: 5e4f4...8b9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Som regel er det ikke noe å gjøre, men noen ganger er det det, så jeg ville nå tatt en sjekk uansett. Anonymkode: 5e4f4...8b9 Ja, får vel det. Har hatt vondt i en hofte i et halvt år også. Og har fibromyalgi, så kjenner liksom ikke at jeg gidder. De sier bare at jeg må leve med vondter. Må sikkert bare leve med piping også. Anonymkode: f24ed...a89
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, får vel det. Har hatt vondt i en hofte i et halvt år også. Og har fibromyalgi, så kjenner liksom ikke at jeg gidder. De sier bare at jeg må leve med vondter. Må sikkert bare leve med piping også. Anonymkode: f24ed...a89 Men det kan hende en kiropraktor eller naprapat kan hjelpe med det. Jeg har tinnitus og er utredet på øre, nese, hals og det første de spurte om var om jeg hadde revmatisme eller nakkeplager... Hos meg er det et "traume" som gir tinnitus da, så må bare leve med det Anonymkode: 5e4f4...8b9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men det kan hende en kiropraktor eller naprapat kan hjelpe med det. Jeg har tinnitus og er utredet på øre, nese, hals og det første de spurte om var om jeg hadde revmatisme eller nakkeplager... Hos meg er det et "traume" som gir tinnitus da, så må bare leve med det Anonymkode: 5e4f4...8b9 Det hadde jo vært kjempebra! Har en kiropraktor, som påstår han kan fikse det meste, men har ikke tenkt på at han kunne fikse tinnitus også. Anonymkode: f24ed...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå