Gå til innhold

Dpo-land - brunlig utflod over tid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den ene gangen ektemannen min har hatt samkvem med meg i år kan jeg muligens hatt eggløsning. Jeg har ekstremt uregelmessig mens (lenge mellom hver gang) og har hatt vanskelig for å bli gravid. I følge en mensapp hadde jeg el dagen før vi hadde glippen. 4 dpo begynte symptomer med ekstra trøtthet, stikking i brystene, først en fersk miniblødning og deretter spotting (brunlig utflod med rester av gammelt blod. Det er ikke mye, men litt hver gang jeg er på badet. Har hatt det slik i 6 dager og i dag begynte kvalme, litt svimmelhet og oppblåst mage. Bare tidvis stikking i brystet. Ingen av disse tingene pleier jeg å ha til vanlig. Tok test både i går og i dag, men ingen strek innen tidsfristen (kunne skimtes etter tidsfristen). Fortsatt tidlig regner jeg med. Er det kroppen som tuller her? Har noen hatt slike brunlige utfloder/gammelt blod over tid og allikevel vært gravide?

Anonymkode: 38dfb...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Den ene gangen ektemannen min har hatt samkvem med meg i år kan jeg muligens hatt eggløsning. Jeg har ekstremt uregelmessig mens (lenge mellom hver gang) og har hatt vanskelig for å bli gravid. I følge en mensapp hadde jeg el dagen før vi hadde glippen. 4 dpo begynte symptomer med ekstra trøtthet, stikking i brystene, først en fersk miniblødning og deretter spotting (brunlig utflod med rester av gammelt blod. Det er ikke mye, men litt hver gang jeg er på badet. Har hatt det slik i 6 dager og i dag begynte kvalme, litt svimmelhet og oppblåst mage. Bare tidvis stikking i brystet. Ingen av disse tingene pleier jeg å ha til vanlig. Tok test både i går og i dag, men ingen strek innen tidsfristen (kunne skimtes etter tidsfristen). Fortsatt tidlig regner jeg med. Er det kroppen som tuller her? Har noen hatt slike brunlige utfloder/gammelt blod over tid og allikevel vært gravide?

Anonymkode: 38dfb...efe

Jeg har kun brunlig utflod dagene/dagen før mens. Da blir det etterhvert frisk rødfarge. Kan deg være festeblødning?

Anonymkode: 5263e...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har kun brunlig utflod dagene/dagen før mens. Da blir det etterhvert frisk rødfarge. Kan deg være festeblødning?

Anonymkode: 5263e...c0a

Takk for svar! Jeg har kun brunlig utflod etter mens/de siste dagene og aldri før. Festeblødning varer da ikke i 6 dager(?) så derfor jeg syntes det var underlig. Fargen blir ikke mer rosa heller og forblir i samme mengde. Magen ser ut som en oppblåst ballong og jeg har begynt å få noen hetetokter selv om ikke temperaturen har gått opp mer enn mellom 0.2 og 0.6. Kroppen kan finne på mange finurlige ting

Anonymkode: 38dfb...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Takk for svar! Jeg har kun brunlig utflod etter mens/de siste dagene og aldri før. Festeblødning varer da ikke i 6 dager(?) så derfor jeg syntes det var underlig. Fargen blir ikke mer rosa heller og forblir i samme mengde. Magen ser ut som en oppblåst ballong og jeg har begynt å få noen hetetokter selv om ikke temperaturen har gått opp mer enn mellom 0.2 og 0.6. Kroppen kan finne på mange finurlige ting

Anonymkode: 38dfb...efe

Har du murringer nå da? Kanskje vente noen dager før du prøve å teste igjen? 

Jeg venter på å snart ta test, er 17 dpo. Og skulle hatt mens nå. Fryser ekstremt og har små murringer , uten tegn til blod eller spotting. 

Tisser du endel? Det gjør jeg. 

Anonymkode: 5263e...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har du murringer nå da? Kanskje vente noen dager før du prøve å teste igjen? 

Jeg venter på å snart ta test, er 17 dpo. Og skulle hatt mens nå. Fryser ekstremt og har små murringer , uten tegn til blod eller spotting. 

Tisser du endel? Det gjør jeg. 

Anonymkode: 5263e...c0a

Ingen murringer. Tisser ganske ofte ja, men om det er ubevisst med tanke på at jeg tenker at det kan komme mye blod helt ut av det blå vet jeg ikke. Fryser ikke :) Har 2 barn fra før av og en spontanabort mellom de to. Ville i så fall ha vært annerledes med denne graviditeten om det er det som det er. Tester nok igjen i morgen og på søndag igjen bare for å være på den sikre siden. Med den ene av barna fant jeg ut at jeg var gravid da jeg var nesten 18 uker på vei. Ved spontanaborten oppdaget jeg graviditeten i rundt uke 7, og med den siste hadde jeg kontroll og testet fra 9 dpo og utover. Lykke til med testinga!

Anonymkode: 38dfb...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom noen få friske blodklumper nå (små) og har vondt i magen/kvalm. Det ble nok ikke noe her. Ikke noe mer blod enn bare de. Den brune utfloden sluttet i går kveld og ikke vært noe siden. 

Anonymkode: 38dfb...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kom noen få friske blodklumper nå (små) og har vondt i magen/kvalm. Det ble nok ikke noe her. Ikke noe mer blod enn bare de. Den brune utfloden sluttet i går kveld og ikke vært noe siden. 

Anonymkode: 38dfb...efe

Kan det være begynnende mensen? 

Har ingen tegn til noe her. 😫 Til søndag er det akkurat 4 uker siden min mens startet. 

Anonymkode: 5263e...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan det være begynnende mensen? 

Har ingen tegn til noe her. 😫 Til søndag er det akkurat 4 uker siden min mens startet. 

Anonymkode: 5263e...c0a

Nei, det ble bare med de få småklumpene. Nå er det ingenting så får se det an. Kvalm og mer kvalm utover dagen i dag. Magen ser ut som den skulle vært 6 mnd på vei så hvis dette er mens og førende for hvordan det blir fremover så er det skrekk og gru.

Har hatt opptil 7 mnd mellom hver mens i perioder selv så det kan være ganske frustrerende. Får håpe du får en avklaring snart!

Anonymkode: 38dfb...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...