Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #26 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (På 10.12.2020 den 8.51): Her var det ikke snakk om å kjøpe det man trengte, men 2 pakker ekstra? Derfor e spørsmålet når det blir hamstring. Anonymkode: f578b...de1 Jeg tipper du ville sett stygt på meg og mine 4 stk 4x2 kg hvetemel som jeg kjøpte her for en måneds tid siden. Nå er det tomt. Jeg bruker 4-5 kg i uken jevnt over. Nå skal jeg handle mel igjen. Jeg har kanskje et annet handlemønster enn deg men jeg hamstrer ikke. Anonymkode: ae43e...973
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #27 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Nei, den er helt super. Nå kan man få ting littegrann billigere, samtidig som det ikke blir tomt med en gang. Anonymkode: 7c4fc...b3b Sant Bare syntes de store tilbudene uteblir i år. Synd for oss som er permittert og må snu på hver krone for å få budsjettet til å gå opp. Håpet å kunne fylle julestrømpa for samme priser som i fjor. Med tanke på hvilken vekst dagligvare har hatt dette året kunne de gitt tilbake i form av rimelige julevarer også i år Anonymkode: 48305...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå