Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Barnehagen skal ha utendørs Luciatog, og vi har blitt bedt om å levere med Luciakjole/kappe over yttertøyet. Er det noen som har noen gode idéer om hvordan vi får til det? Kjøpe en kappe i kjempestor størrelse, eller bare lage noe av et laken? Anonymkode: e03b9...61f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 En hvit skjorte fra skapet til pappa, bestefar eller bruktbutikken. Glitter til juletreet eller et rødt sløyfebånd knyttet rundt livet. Anonymkode: ff1ad...763
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Dressen er vel ikke så tykk at man ikke får en luciakjole over om man kjøper en størrelse større? Ellers duger pappas hvitskjorte helt supert. Vær litt løsningsorientert så går det nok bra. Anonymkode: 67308...08e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): En hvit skjorte fra skapet til pappa, bestefar eller bruktbutikken. Glitter til juletreet eller et rødt sløyfebånd knyttet rundt livet. Anonymkode: ff1ad...763 Dette skulle jeg og skrive Anonymkode: 18903...045
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Dressen er vel ikke så tykk at man ikke får en luciakjole over om man kjøper en størrelse større? Ellers duger pappas hvitskjorte helt supert. Vær litt løsningsorientert så går det nok bra. Anonymkode: 67308...08e Ermene er for smale på den vi har. Pappas hvite skjorte bør derimot fungere. Jeg pleier å være ganske løsningsorientert, men hadde ikke tenkt over dette problemet før akkurat nå i kveld. TS Anonymkode: e03b9...61f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Jeg hadde nok kjøpt en lucia kjole i noen nummer større og sydd en opp slik at ungen ikke hadde snubbla. (Jeg har sy maskin og har gjort dette flere ganger, for jeg gidder ikke kjøpe ny for hvert år. Men nål og tråd fungerer også helt greit. Du trenger ikke å sy pent eller har gjort dette før. Sy med litt lange sting slik at det er enkelt å ta opp til neste gang. Selv om jeg har symaskin så skal jeg ikke påstå jeg er god på å sy opp eller sy geneelt. Det som må bli pent sender jeg til mamma og jeg har ofte planer om å lære meg å sy skikkelig) Anonymkode: 5c646...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå