Gå til innhold

Sende henne avgårde på skolen i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 3 klassing hadde vondt i magen i dag tidlig og kastet opp 1 gang,mest slim.Har vært i form etter det og har spist bra! Egentlig skal man ko være hjemme i 48 timer etter oppkast, men det virker ikke som at det var det heller..Hadde dere sendt ungene på skolen eller ventet til fredag?

Anonymkode: ce2fb...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventet! Oppkast kam være korona også.

Anonymkode: a1f67...dd9

Skrevet

Jesus.. Send hun på skolen.

Anonymkode: d3e30...1ea

Skrevet

Hadde holdt henne hjemme. Det verste som skjer om du holder henne hjemme og det ikke var sykdom er at dere er hjemme fra skole/jobb en dag ekstra. Sender du henne og det er sykdom risikerer du å spre sykdom til de andre i klasse. Jeg hadde glatt valg å holde henne hjemme. Hadde ikke ville risikere å smitte andre

Anonymkode: 1ad50...93b

Skrevet

Hold henne hjemme!!!!

Jeg tror ingen andre foreldre ønsker å få smitten i sitt hus om du sender ditt barn for tidlig og dermed smitter andre. Nå i jula er det ekstra surt å få syke unge bare pga noen foreldre ikke gadde å holde de hjemme så lenge som de skulle. 

Anonymkode: a206f...e40

Skrevet

Hold henne hjemme ja! kjipt å smitte hele klassen nå før jul 😳

Anonymkode: 91af4...e8d

Skrevet

Hun blir hjemme i morgen 😊 Det var visst flere i klassa som har blitt sendt hjem med kvalme og magevondt..

Hi

Anonymkode: ce2fb...e48

Skrevet

48 timer er 48 timer. Etter en runde i bhg. der eldste fikk omgangssyke TRE ganger på to måneder klikker jeg i vinkel hver gang noen sier «hun kastet opp en gang i går kveld, men nå er hun jo helt fin». 48 timer!!! 

INGEN!!!! UNNTAK!!!!

Anonymkode: f4cd2...fdc

Skrevet

Enn kan ofte bare kaste opp en gang ved omgangssyke , men betyr ikke at den du smitter bare kommer til å kaste opp en gang

Anonymkode: a5dac...792

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

48 timer er 48 timer. Etter en runde i bhg. der eldste fikk omgangssyke TRE ganger på to måneder klikker jeg i vinkel hver gang noen sier «hun kastet opp en gang i går kveld, men nå er hun jo helt fin». 48 timer!!! 

INGEN!!!! UNNTAK!!!!

Anonymkode: f4cd2...fdc

Her på skolen er det 24 timer etter anbefaling fra kommunelegen 

Anonymkode: 81c77...ce3

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Enn kan ofte bare kaste opp en gang ved omgangssyke , men betyr ikke at den du smitter bare kommer til å kaste opp en gang

Anonymkode: a5dac...792

Det er helt sant. Jeg er dagmamma og fikk tilfeldigvis vite da barnet ble hentet (!) en dag at hun hadde kastet opp kvelden før. Men "det var bare en gang, og hun var i fin form etterpå, så det må ha vært noe hun har spist". Jeg ble sengeliggende i 5 dager og kastet opp i 3 dager sammenhengende. (Eller det føltes sånn i alle fall... jeg sov resten av tiden.) Foreldrene fikk i det minste merke konsekvensene da, de ble uten barnepass i 5 dager i stedet for 2. 😛

Anonymkode: cd27d...fdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...