mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Juleferie altså! Her blir det ferie en drøy uke og det skal altså nytes til det fulle. Etter et helt drøyt halvår jobbmessig så skal det bli så uendelig godt med en pust i bakken. Flere som teller dager til ferie nå?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Juleferie altså! Her blir det ferie en drøy uke og det skal altså nytes til det fulle. Etter et helt drøyt halvår jobbmessig så skal det bli så uendelig godt med en pust i bakken. Flere som teller dager til ferie nå? Jaaa! ❤️ Med helgene har jeg fri 16 dager tilsammen. Det trengs etter et rotterace (i positiv forstand, om det er mulig) på jobb siden mars. Anonymkode: e92fb...962
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jaaa! ❤️ Med helgene har jeg fri 16 dager tilsammen. Det trengs etter et rotterace (i positiv forstand, om det er mulig) på jobb siden mars. Anonymkode: e92fb...962 Heldig du er! Blir 8 dager på meg. Bedre enn ingenting og jeg er fornøyd♥️
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Ja, i år skal det bli spesielt godt. Jeg er helt utmattet av urolig arbeidssituasjon (lærer i vgs) og mye bekymring for mange elever som ikke takler periodene med hjemmeskole. Nå har jeg noen siste bunker med rettearbeid som jeg sitter med om kveldene og i helgene for å bli ferdig og kunne ta helt fri i julen. Gleder meg så vanvittig! Anonymkode: e05d6...807
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Joda, på en måte. Jeg er ufør, så jeg har ingen jobb å ta ferie fra, men gleder meg til å bli ferdig med juleforberedelsene. Sånt tar på når kroppen ikke fungerer som den skal. 😛 Også skal det bli godt når barnet mitt får ferie fra skolen så jeg kan sove et par timer lenger om morgenen. Anonymkode: 5f0e9...ad9
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Ja. Skal avspasere fra den 22 og til langt ut i januar.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (37 minutter siden): Heldig du er! Blir 8 dager på meg. Bedre enn ingenting og jeg er fornøyd♥️ Lengste juleferien jeg har hatt. Klinte til og brukte opp avspaseringen 😊 Anonymkode: e92fb...962
KellyTaylor Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 Her òg er det ferie fra neste fredag siden dagkirurgen "min" stenger for jula OG fra da av blir det late morgener med pysj, godis, filmer og mer juleforberedelser.
*Miss Marple* Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 11 nydelige feriedager ligger foran meg❤️Men først 14 dager med julekos, juleforberedelser og juleglede. Desember er fin, altså.
frk Nilsen Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Det skal bli godt!! Håper på hjemmekontor de siste dagene, det er mer jobb med det, men da slipper jeg å møte mange forskjellige folk, og slipper å bekymre meg for en evt karantene i juleferien!
Daquiry Skrevet 9. desember 2020 #11 Skrevet 9. desember 2020 Ja! Har ferie fra 16 desember til 6 januar 🥳.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #12 Skrevet 9. desember 2020 Kun 4 arbeidsdager igjen før jeg har ferie. Skal jobbe 2 dager i romjulen, men ettersom jeg har hjemmekontor så tviler jeg på at jeg kommer ut av onesien😁 Anonymkode: a5f3f...798
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 Med jobb i FHI har det blitt mengder med overtid siden mars. Jeg avspaserer derfor fra 11. desember til 4. januar 🙈 Sånn går det når man må jobbe overtid, og ikke får lov til å få det utbetalt. Anonymkode: cf7f1...5a4
frk Nilsen Skrevet 9. desember 2020 #14 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Med jobb i FHI har det blitt mengder med overtid siden mars. Jeg avspaserer derfor fra 11. desember til 4. januar 🙈 Sånn går det når man må jobbe overtid, og ikke får lov til å få det utbetalt. Anonymkode: cf7f1...5a4 Velfortjent ❤️ Logg av og nyt fridagene!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #15 Skrevet 9. desember 2020 Her blir det ferie på meg og barna fra 23.desmber til og med 3 januar 😊 skal bli godt. Mannen jobber 3 dager i romjulen. Men vi skal kose oss😊 Anonymkode: 92579...20e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #16 Skrevet 9. desember 2020 To uker ferie og avspasering venter. Har vært ferieklar siden i midten av november. Anonymkode: 440dd...49c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #17 Skrevet 9. desember 2020 Har noen dager med fri nå, jeg håper inderlig jeg får de. Jeg har egentlig bare 1 og 2 juledag fri, så kjenner disse dagene nå trengs for å få litt energi i kroppen igjen. Men jeg vet at jeg nok ikke får alle disse dagene. Kaos på jobb og vet jeg er den siste de kan ringe til på lista. Helt umulig å klare å få bemannet riktig siden mars, den ene dagen er det stille mens den andre dagen totalt kaos. Så selv med ekstra bemanning iforhold til normale julelister så bommer vi. Og slik har det igrunn vært siden mars, så fridager er alltid med ett men.... (litt kjedelig å bare ha tenåringer i hus, for de klarer seg selv og syns det er fint mamma må jobbe og ikke er hjemme og sier de må rydde) Anonymkode: 9912a...d08
Polly-Esther Skrevet 9. desember 2020 #18 Skrevet 9. desember 2020 Jeg må jobbe julaften og to dager i romjulen, men tar meg en deilig førjulsferie om en uke 🤩. Gleder meg. Også elsker jeg adventstiden.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #19 Skrevet 9. desember 2020 Har fri 23.desember. Hjemmevakt (barnevernsvakten) fra 24.desember til 1.januar. Skal ha fri 4.januar. Anonymkode: 59869...718
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #20 Skrevet 9. desember 2020 40 dagers juleferie for å få brukt opp ferie og avspaseringstimer (og selv da overfører jeg to uker ferie og 50 timer). Er inne i andre uke hjemme og har nesten landet. Anonymkode: a0d08...530
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #21 Skrevet 10. desember 2020 Ganske misunnelig på dere, jobber i helsevesenet. Så skal jobbe hele jula, som vanlig. Anonymkode: 26697...e9f
Twintipp Skrevet 10. desember 2020 #22 Skrevet 10. desember 2020 Helt ærlig, jeg er så lei av å være hjemme at jeg gleder meg til å jobbe i jula🤣 Det eneste sosiale omtrent er på jobb. Vanligvis gleder jeg meg vilt til rolige fridager med familien, men nå har vi hatt det rolig siden mars og vært gjennom en rekke karantener, så jeg gleder meg til både julehygge med familien og jobb❤️
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #23 Skrevet 10. desember 2020 Det skal bli helt nydelig. Har hatt bare to dager ferie i år og jobbet både kvelder og helger, så kjenner det er på felgen om dagen. Jeg bare håper at jeg faktisk får tatt fri som planlagt, er en fare for at jeg må dra frem pcen, men da blir det hjemmefra. Anonymkode: 77547...b02
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #24 Skrevet 10. desember 2020 On 12/9/2020 at 2:47 PM, mamma til adhd gutt<3 said: Juleferie altså! Her blir det ferie en drøy uke og det skal altså nytes til det fulle. Etter et helt drøyt halvår jobbmessig så skal det bli så uendelig godt med en pust i bakken. Flere som teller dager til ferie nå? du er heldig selv har jeg vert hjemme siden 16 November, men gleder meg til barnet får fri da og jul ❤️ Så håper jeg det går an og jobbe neste år uten at det blir såpass mye smitte at jeg må være hjemme igjen, vårparten var jeg hjemme nesten 3 mnd og nå blir det 7 uker 😵😔 Anonymkode: 1a173...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå