Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Jeg var hos tannlegen for litt over to uker siden. Da hadde jeg et ganske dypt hull som ble boret. Det var såpass dypt at tannlegen var usikker på om han måtte rotfylle. Men, det ble altså boring. Nå to uker senere har jeg fortsatt vondt i tanna. Den er øm/vond å tygge på, og det verker i den. Har googlet litt, og har lest meg fram til at det kan være vondt en god stund etter dyp boring pga at nervene blir irriterte, men at det vil gå over. Så leser jeg også at det kan være at fyllingen må tas vekk igjen og at det må rotfylle alikevel. Det kan ha blitt betennelse osv. Må jeg tilbake til tannlegen eller se det ann litt til? Vil jo helst slippe rotfylling til flere tusen før jul😖 Anonymkode: 33a4c...322
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Ring tannlegen og spør. Anonymkode: 514be...653
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har vondt nå og da enda, er 1 år siden Anonymkode: da576...75f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Ja, ringer tannlegen på fredag om det ikke har gitt seg til da. Men, greit å høre om noen har opplevd det samme. I går og i dag har det liksom ikke verket i selve tanna, men oppover i tannkjøttet over tanna. Så kjennes vel ut som nervesmerter. Flere som har vært borti dette? Hi Anonymkode: 33a4c...322
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 Hadde vondt i 4 år i en tann som langt fra måtte rotfylles. Ga seg spontant i fjor. Lurer på om den fikk en sprekk eller noe? Hørt man kan ha vondt i lang tid etterpå uten at det nødvendigvis er noe galt. Ring og hør Anonymkode: 93de3...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå