Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Sliter med uro og dårlig søvn. Er blitt anbefalt meditasjon. Det er sykt mange ulike typer meditasjon. Kan dere anbefale en type og fortelle hvordan det utføres og hvordan det hjelper deg? På fohånd tusen takk! Anonymkode: acbfe...7ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Jeg onanerer heller hver kveld, det hjelper meg. Anonymkode: ba35f...1f2
Leverpostei Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Jeg gjør det litt, men praktiserer også mye yin-yoga. Det hjelper på søvn for meg. Når jeg mediterer bruker jeg helst guidet meditasjon, ellers detter jeg bare ut.
Vaffelhjerte Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Har prøvd, men ingenting gjør meg mer stresset enn meditasjon og pusteøvelser. Prøvde en app som het headspace en gang tror jeg, det var helt grusomt. For meg er meditering raskeste vei til hyperventilering 😅
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Leverpostei skrev (3 timer siden): Jeg gjør det litt, men praktiserer også mye yin-yoga. Det hjelper på søvn for meg. Når jeg mediterer bruker jeg helst guidet meditasjon, ellers detter jeg bare ut. Hei, hva er yinyoga? Gjør du det hjmme eller må man gå kurs? Hvilken guidet meditasjon bruker du, vil du dele? Takk for at du svarte! Anonymkode: acbfe...7ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg onanerer heller hver kveld, det hjelper meg. Anonymkode: ba35f...1f2 Slett ikke dumt, men hva gjør man når mannen er hjemme og ikke er så interessert? Anonymkode: acbfe...7ef
Leverpostei Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hei, hva er yinyoga? Gjør du det hjmme eller må man gå kurs? Hvilken guidet meditasjon bruker du, vil du dele? Takk for at du svarte! Anonymkode: acbfe...7ef Yin er en rolig yogaform der du holder stillingene i 3-5 minutter. Det er helt klart best å gå på timer, syns jeg, men man kan jo bare bruke YouTube også.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Slett ikke dumt, men hva gjør man når mannen er hjemme og ikke er så interessert? Anonymkode: acbfe...7ef Han bryr seg ikke om jeg onanerer. Ofte har vi sex når vi legger oss, hvis ikke onanerer jeg med han liggende ved siden av meg. Han er vant til det. Etter jeg har fått fire - fem orgasmer er jeg helt ferdig. Klarer ikke sovne uten... Anonymkode: ba35f...1f2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 Leverpostei skrev (23 minutter siden): Yin er en rolig yogaform der du holder stillingene i 3-5 minutter. Det er helt klart best å gå på timer, syns jeg, men man kan jo bare bruke YouTube også. Tusen takk for tips, skal sjekke det i kveld! Er det et sted i Oslo du kan anbefale å gå på kurs? Anonymkode: acbfe...7ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Han bryr seg ikke om jeg onanerer. Ofte har vi sex når vi legger oss, hvis ikke onanerer jeg med han liggende ved siden av meg. Han er vant til det. Etter jeg har fått fire - fem orgasmer er jeg helt ferdig. Klarer ikke sovne uten... Anonymkode: ba35f...1f2 Wow, fire-fem? Klarer du det, på rappen? Tror jeg måtte øve meg litt på å gjøre det med mannen min ved siden av. Er litt sjenert, vet ikke hvorfor, men har aldri gjort det... Anonymkode: acbfe...7ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #11 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Wow, fire-fem? Klarer du det, på rappen? Tror jeg måtte øve meg litt på å gjøre det med mannen min ved siden av. Er litt sjenert, vet ikke hvorfor, men har aldri gjort det... Anonymkode: acbfe...7ef Ja, serie-orgasme. Klarer flere, men jeg er stort sett helt gåen etter fire. Det er bare å øve seg, begynn å gjøre det sammen først... Anonymkode: ba35f...1f2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #12 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen takk for tips, skal sjekke det i kveld! Er det et sted i Oslo du kan anbefale å gå på kurs? Anonymkode: acbfe...7ef Prøvde en video nå med kassandra, synes det var bra, bedre puste mens man bruker kroppen enn bare sitte der. Er det noen videoer du kan anbefale? Anonymkode: acbfe...7ef
Leverpostei Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Prøvde en video nå med kassandra, synes det var bra, bedre puste mens man bruker kroppen enn bare sitte der. Er det noen videoer du kan anbefale? Anonymkode: acbfe...7ef Jeg bor i nord, så jeg vet ikke hva som finnes i Oslo, dessverre. På YouTube vender jeg ofte tilbake til Yoga with Adriene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå