Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Våknet i natt av frostrier, lå og skalv og hakket tenner og vondt i kroppen. Tok en Paracet og kjente at det begynte å bli bedre. Så ble jeg så kvalm at jeg kastet opp før jeg sovnet. Idag har jeg litt vondt kroppen og hodepine, men ikke noe feber foreløpig. Skal man koronatestes i slike tilfeller?? Anonymkode: f3ea9...d4f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Absolutt. Feber som voksen er ikke veldig vanlig. Kombinert med hodepine har du to av de vanligste symptomene på korona Anonymkode: 25895...ab5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Våknet i natt av frostrier, lå og skalv og hakket tenner og vondt i kroppen. Tok en Paracet og kjente at det begynte å bli bedre. Så ble jeg så kvalm at jeg kastet opp før jeg sovnet. Idag har jeg litt vondt kroppen og hodepine, men ikke noe feber foreløpig. Skal man koronatestes i slike tilfeller?? Anonymkode: f3ea9...d4f Ja, det bør du! Anonymkode: 59e24...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå