Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Kan dere dele deres erfaringer med meg? Jeg har fått i dag. Har dere bivirkninger? I såfall hvilke? Hvordan er blødningene etter innsetting? Mer, mindre, samme som før? Regelmessig? Anonymkode: 6e50b...a66
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Satans verk! Blødde HVER dag i 9 mnd, etter det STORE blødninger i 14 dager av gangen. Aldri mer. Men kjenner andre som er fornøyd, så det er svært individuelt. Anonymkode: fd1e3...f6d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Hatt hormonspiral i snart 10 år (byttet ut en gang). Blør ingenting. Har måtte kutte trådene begge ganger pga mannen kjente de, ellers ingen plager. Anonymkode: 15d61...8ef
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Jeg fikk for et halvt år siden. Småblødde hver dag i halvannen måned, gikk etterhvert over til brun utflod i en måneds tid. Siden det har jeg vært helt uten blødning. Men det aller beste for meg er at alle menssmerter er borte og også alle muskelsmerter som startet en uke før mens og varte en uke etter mens. Med andre ord hadde jeg kun en smertefri uke i måneden tidligere. Får fortsatt migrene, gjerne rundt tiden jeg skulle hatt mensen. Men nå har jeg ett til to anfall per måned, mot 5-15 per måned. Så du kan si jeg har fått ett nytt liv med hormonspiral! Anonymkode: dfd76...1a3
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Jeg blødde i 6 uker etter innsett, men etter det har jeg ikke blødd. Menssmerter er borte, men jeg har eggløsningssmerter. Anonymkode: f07c8...a2d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Veldig fornøyd. Blødde endel de første månedene. Men har nå veldig liten mens, og ingen menssmerter. Hadde ingen smerter ved innsett eller etter. Anonymkode: 3d92b...450
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Hatt det i 12 år sammenhengende. Veldig fornøyd. Spottet i noen uker til å begynne med, men har helt sluppet menstruasjon. Anonymkode: 888a7...568
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 Svært fornøyd. Blødde litt to dager etter innsett. Siden ingen blødning. Ingen andre bivirkninger enn bortfall av mens. Har hatt det i over 10 år til sammen. Blitt gravid ila 5 mnd begge gangene jeg tok den ut. Anonymkode: 41d8f...515
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 Så flott, det høres helt fantastisk ut. Har dere fått noen problemer med kvalme, økt hårvekst, kviser eller vektøkning? Anonymkode: 6e50b...a66
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Vil følge med på denne. Skal sette inn hormonspiral i dag og er nervøs. Valgte hormonspiral fordi jeg har så langvarige menssmerter og PMS-plager, så håper på å ende med veldig lett mens. Er vektøkning vanlig? Trodde det var mindre vanlig på spiral enn p-piller. Det jeg frykter, er kviser og depresjoner. Har strevd med begge deler tidligere, så håper jeg ikke reagerer slik på spiralen. Anonymkode: 46a21...27e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #11 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så flott, det høres helt fantastisk ut. Har dere fått noen problemer med kvalme, økt hårvekst, kviser eller vektøkning? Anonymkode: 6e50b...a66 Ingenting av det du nevner. Anonymkode: 41d8f...515
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 Satte inn for ett år siden pga kraftige blødninger. Har fått et nytt liv! Småblødninger første mnd, ellers bare 3-4 dg farget utflod på tidspkt for mens. Sist gang jeg forventet mens blødde jeg ikke i det hele tatt. Krysser fingrene for at det vedvarer. Ingen bivirkninger. Anonymkode: b3214...229
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå