Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Hva mener de med gratis kjernetid og friplass? Har en søster som mente at jeg må spør om regningen siden jeg må likevel betale i barnehagen. De fikk beskjed fra hun som har ansvar for foreldrebetaling i barnehagen som mente at det er derfor jeg ikke har fått regning disse 3 månedene så alt er i orden? hva betyr det? vil ikke plutselig ende med purring i fra kommunen? Anonymkode: 2e458...f1d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva mener de med gratis kjernetid og friplass? Har en søster som mente at jeg må spør om regningen siden jeg må likevel betale i barnehagen. De fikk beskjed fra hun som har ansvar for foreldrebetaling i barnehagen som mente at det er derfor jeg ikke har fått regning disse 3 månedene så alt er i orden? hva betyr det? vil ikke plutselig ende med purring i fra kommunen? Anonymkode: 2e458...f1d Hun mente jeg ikke har inntekt, noe jeg har eller er det hvor mye? Anonymkode: 2e458...f1d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Gratis kjernetid er et visst antall timer man ikke betaler for etter søknad til kommunen. Det får man vedtak på ol det innvilges. Friplass, altså gratis bhg.har jeg aldri hørt noen har fått pga lav inntekt (unntatt gjennom barnevernet). Hvem har i så fall ordnet det for deg? Du m snarest ta kontakt med leder i bhg og forhøre deg om betalingene. Du risikerer å få mange regninger helt plutselig. Anonymkode: b91b1...159
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Gratis kjernetid er et visst antall timer man ikke betaler for etter søknad til kommunen. Det får man vedtak på ol det innvilges. Friplass, altså gratis bhg.har jeg aldri hørt noen har fått pga lav inntekt (unntatt gjennom barnevernet). Hvem har i så fall ordnet det for deg? Du m snarest ta kontakt med leder i bhg og forhøre deg om betalingene. Du risikerer å få mange regninger helt plutselig. Anonymkode: b91b1...159 barnevernet er litt innblandt her ja så kan være for det? Anonymkode: 2e458...f1d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Men du vet vel om barnevernet betaler for deg? De gjør det i noen tilfeller, hvor barnet har godt av å være andre steder. Anonymkode: def28...842
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Du skal ha fått et vedtak på det om barnevernet betaler, da er det et av hjelpetiltakene de har... Anonymkode: bae44...57a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Vi hadde gratis barnehage i to år mens jeg studerte, på grunn av lav inntekt. Men vi måtte jo søke om det, så har du ikke søkt om noe ville jeg sjekket det opp. Anonymkode: e335d...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå