Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Noen her inne som har fått utført låsplastikk? Fordeler og ulemper? Komplikasjoner. Ønsker å høre fra dere som faktisk har fått det utført Anonymkode: 6b593...994
Gladjente00 Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 (endret) . Endret 8. desember 2020 av frustrertfrue33
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Jeg gjorde det i 2015, begge lår samtidig. Lite smerter, ingen komplikasjoner. Måtte gå med kompresjon noen uker, det var det mest "plagsomme". Litt stiv de første dagene, litt problemer med å sette seg ned, gå på do f eks. Men gikk seg fort til. Når det gjelder resultatet ble jeg ikke 100% fornøyd, men har vel noe med utgangspunkt å gjøre. Ble mye, mye bedre enn det var iallefall. Arrene er tynne, hvite og nesten usynlige nå. Jeg var nøye med å bruke tape over arrene lenge etter oper. Har du time til operasjon, eller vurderer du bare? Anonymkode: c680d...409
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Dette lurer jeg på og. Så lurer jeg på om det er vanskelig å få det dekt? Hva må til? Anonymkode: b4d99...d1c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg gjorde det i 2015, begge lår samtidig. Lite smerter, ingen komplikasjoner. Måtte gå med kompresjon noen uker, det var det mest "plagsomme". Litt stiv de første dagene, litt problemer med å sette seg ned, gå på do f eks. Men gikk seg fort til. Når det gjelder resultatet ble jeg ikke 100% fornøyd, men har vel noe med utgangspunkt å gjøre. Ble mye, mye bedre enn det var iallefall. Arrene er tynne, hvite og nesten usynlige nå. Jeg var nøye med å bruke tape over arrene lenge etter oper. Har du time til operasjon, eller vurderer du bare? Anonymkode: c680d...409 Hei, takk for svar Ja jeg har fått operasjonstime på nyåret. Var til konsultasjon tidligere i høst og er medlem av en gruppe via facebook hvor det florerer av skrekkeksempler, så blir noe betenkt til tider. Skal ta ett bein av gangen siden den aktuelle klinikken gjør det på den måten. ( 6 uker i mellom) Hvor lenge brukte du kompresjonsbukse? Selv har jeg fått beskjed om 2XU Anonymkode: 6b593...994
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Hei, takk for svar Ja jeg har fått operasjonstime på nyåret. Var til konsultasjon tidligere i høst og er medlem av en gruppe via facebook hvor det florerer av skrekkeksempler, så blir noe betenkt til tider. Skal ta ett bein av gangen siden den aktuelle klinikken gjør det på den måten. ( 6 uker i mellom) Hvor lenge brukte du kompresjonsbukse? Selv har jeg fått beskjed om 2XU Anonymkode: 6b593...994 Jeg brukte 2XU tights 6 uker, mener jeg å huske. Kjøpte 2XU shorts/knebukse etterhvert. Mange skrekkeksempler på Facebook, men vi er mange som har hatt helt problemfrie inngrep, nærmest smertefritt. Lykke til! Anonymkode: c680d...409
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg brukte 2XU tights 6 uker, mener jeg å huske. Kjøpte 2XU shorts/knebukse etterhvert. Mange skrekkeksempler på Facebook, men vi er mange som har hatt helt problemfrie inngrep, nærmest smertefritt. Lykke til! Anonymkode: c680d...409 Tusen takk for det Står på en ringeliste og håper operasjonen skjer tidligere enn avtalt. Anonymkode: 6b593...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå