Gå til innhold

Hva får deres 11-12 år gamle gutter til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig ingen gaveideer i år. Selv ønsker 11-åringen min seg "ingen ting". 

Anonymkode: 04ea9...4d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har egentlig ingen gaveideer i år. Selv ønsker 11-åringen min seg "ingen ting". 

Min 12 åring får : penger, hodetelefoner, ram til dataen, musematte, hotellputer, sengetøy, ny seng, klær, lampe, nytt tastatur med no Key caps greier, vintersko, undertøy, pysj, tøfler. Det jeg kom på nå. Ikke kun av oss foreldre. Dette er hva jeg vet han får totalt 

Skrevet

Min sønn på 11 år for Nitendo switch av meg. Ellers får han nok klær, utstyr osv av andre. 

Anonymkode: 1ef66...01a

Skrevet

Saccosekk, fitbit, ullundertøy og sokker, fifapoints, bøker

Anonymkode: 0cbcf...900

Skrevet

Skøyteski

Headset

Abonnement på Aftenposten Junior

Duffelbag til overnatting/svømming/gym

Anonymkode: ab999...a28

Skrevet

Gaming laptop, klær og en fotball 😉 fra oss. Har ingen familie 

Anonymkode: c1b31...e32

Skrevet

Hodetelefoner, gavekort på PlayStation og klær. 

Skrevet

Keyboard med div utstyr, gaming headsett, ps4 kontroll, klær, treningsutstyr, ps4 gavekort, fotballutstyr.

Anonymkode: bb5e7...994

Skrevet

Gamingstol, spill til PC, spill til Switch, langrennsski, langrennsdress, alpindress, dominobrikkespill, LA lakers klær, Adidas joggedress, tøfler, pop figurer. 

Dette er ikke bare fra oss, men også øvrig familie

Anonymkode: d81fb...367

Skrevet
On 12/8/2020 at 1:12 PM, Anonym bruker said:

her får de Play station 5 i år :) de blir 11 og 12 i januar,de må dele med storebroren på 16 og lillebror på 8 da, så får de litt klær og en liten annen ting ved siden av

Anonymkode: 07110...803

Skrevet

11 åringen får av oss foreldre streaming kamera, Nike air bukse og genser, Nike air jakke, mat termos og slim man lager selv. Fra øvrig familie får han penger til spill på pc og klær han ønsker seg 

Anonymkode: d1acd...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...