Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Skal snart inn og lurer på hvordan dette egentlig blir 😅 Anonymkode: 59650...fd7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Ja, på eggstokkene i allefall. To ganger. - Hvis det var det du mente? Gjort med lett anestesi og lapraskopi. Får litt vondt i skuldrene et døgns tid etterpå (pga gass i bukhulen) og øm i magen noen dager. Anonymkode: c212b...d81
Førstemann Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Har tatt det med lapraskopi 2 ganger, og 1 har sprukket av seg selv. Sistnevnte var grusomt vondt, Lapraskopi er fort og greit, men luftsmerter i noen få dager
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Ja, men den hadde blitt så stor at de ikke fikk den ut med kikkhull så de åpnet det gamle keisersnittarret. Var en dermoid cyste på eggstokk. Full narkose. Ganske smertefullt etterpå, mye verre enn keisersnittet. Anonymkode: cd2d3...0db
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Har fjernet cyste på eggstokk med lapraskopi. Hadde ikke vondt i skuldrene etterpå, mange får visst det. Jeg var sår/øm i magen og i dårlig form de første dagene. Det er bare små åpninger de gjør i magen, men jeg synes det tok lengre tid enn forventet før de grodde. Jeg renset og byttet plaster en god periode i etterkant. Det hele gikk fint. Men jeg må si at for MEG var det både litt mer vondt og tok litt lenger tid enn forventet. Kikhullsopetasjoner er kjappe og det blir små sår, så sånn sett er det «småtteri». Allikevel er det en operasjon. Lykke til! Det går nok bra, skal du se. Anonymkode: 9245b...13d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Veldig spent siden de var så usikre og jeg plutselig må operere nå rett før jul. Den viste kun på CT og var veldig stor. Ligger bak mot rygg og gir store smerter.. Anonymkode: 59650...fd7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ja, men den hadde blitt så stor at de ikke fikk den ut med kikkhull så de åpnet det gamle keisersnittarret. Var en dermoid cyste på eggstokk. Full narkose. Ganske smertefullt etterpå, mye verre enn keisersnittet. Anonymkode: cd2d3...0db Akkurat samme her, bortsett fra at jeg ikke hadde et keisersnitt å åpne, så de lagde et nytt. Veldig vondt etterpå, verst i skuldrene. Anonymkode: feade...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå