Gå til innhold

Ekstremt vond eggeløsning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For 16 dager siden hadde jeg en en forferdelig vond/murrende følelse helt nederst i magen. Det var da 9 dager etter første mensdag.

Idag, altså 16 dager etter denne smertegreia har jeg fortsatt ikke fått mensen. Kan det være jeg er gravid? Og var disse smertene eggeløsning? Det var så vondt at jeg i fosterstilling i sengen. 

Anonymkode: 1b1f1...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har dette til vanlig høres det mer ut som en cyste som sprakk.

Jeg har vond EL, men har det hver måned og har fått bekreftet med blodprøve at det er EL. Varer ikke mer enn 10 minutter. Hvis man ikke har vond EL til vanlig vil jeg ikke tro man plutselig har det én måned.

Hvor lang er syklusen din til vanlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pobie skrev (21 timer siden):

Hvis du ikke har dette til vanlig høres det mer ut som en cyste som sprakk.

Jeg har vond EL, men har det hver måned og har fått bekreftet med blodprøve at det er EL. Varer ikke mer enn 10 minutter. Hvis man ikke har vond EL til vanlig vil jeg ikke tro man plutselig har det én måned.

Hvor lang er syklusen din til vanlig? 

En cyste? 😮 

Syklusen min er som regel på 22-23 dager. Den var så inderlig vond, kjentes ut som små rier. Aldri hatt på denne måten smerter, men alltid kjent EL. 

Vi hadde samleie dagen før smerten kom. Kan det være spiren satt allerede a? Er på dag 25 nå. Ingen antydning til mens. 

Anonymkode: 1b1f1...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pobie skrev (3 minutter siden):

Da bør du ta en test for det høres lovende ut :)

Oi, gjør det det? 🤔 Tror det nesten ikke selv. 

Venter liksom til det har gått 28 dager, siden mange har 28 dager mellom. 

23 november hadde jeg forferdelige  smerten. Men når jeg tenker etter, så hadde jeg også menslignende smerter 20 november også, så kan ha vært eggeløsning da også. 

Jeg er nå hvertfall gått over tiden. Men har gått på spiral frem til sept i år, så er redd det er noe kluss bare. 

Anonymkode: 1b1f1...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 14.12.2020 den 20.02):

Har du testet enda? 😀

Anonymkode: 5747c...7f1

Jeg fikk tante rød for 9 dager siddn ;) Ny prøve runde soon😆 men aner ikke når eggeløsningen min er?! 

Anonymkode: 1b1f1...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...