Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Hadde samleie den 20 november, dette var da tydeligvis (eggløsningsdagen min..) men jeg kjøpte angrepille og tog den og dagen etter ville jeg bare være sikker så jeg tog en eggløsnings test som viste til og være positiv. Så hadde jeg for en uke siden tatt en vevsprøve hos gynokologen i livmorhals(har hatt mense liggnende murringer der og) Hadde samleie igjen denne lørdagen, plutselig blødde jeg veldig mye! etter samleiet, trodde da mensen hadde dukket opp som en overraskelse, men viste seg ikke til og være mensen siden den stoppet etter 1 dag, var veldig mye blod.. og i dag er vil det være 2 dag forsinket om mensen ikke dukker opp.. Anonymkode: 33322...cf6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hadde samleie den 20 november, dette var da tydeligvis (eggløsningsdagen min..) men jeg kjøpte angrepille og tog den og dagen etter ville jeg bare være sikker så jeg tog en eggløsnings test som viste til og være positiv. Så hadde jeg for en uke siden tatt en vevsprøve hos gynokologen i livmorhals(har hatt mense liggnende murringer der og) Hadde samleie igjen denne lørdagen, plutselig blødde jeg veldig mye! etter samleiet, trodde da mensen hadde dukket opp som en overraskelse, men viste seg ikke til og være mensen siden den stoppet etter 1 dag, var veldig mye blod.. og i dag er vil det være 2 dag forsinket om mensen ikke dukker opp.. Anonymkode: 33322...cf6 Og er litt vondt når jeg presser under magen. Anonymkode: 33322...cf6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Det er jo bare å ta en test? Mer enn to uker siden nå Anonymkode: 0bba8...a6a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Man kan bli veldig hormonell av angrepillen, den er sterkere enn vanlige p-piller og både mens. pms osv kommer helt ut av rutine etterpå. Men angrepillen stopper bare eggløsning om den blir tatt før egget slippes, så om egget ditt allerede var på tur når du tok pillen tok du den for sent og kan selvfølgelig være gravid. Ta en test, eneste måten å vite sikkert på. Anonymkode: 80cb0...53d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Ja, du kan være gravid. Selvsagt. Har du hatt sex så kan du altså bli gravid. Ta en test du. Anonymkode: f83b2...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå