Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Jeg kan ikke ta kontakt med legen til vedkommende. Men kan jeg gå til min egen lege for å ytre min bekymring? Kan min lege gjøre noe? Anonymkode: e333c...45f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Kan være lurt å be din egen lege om råd, den bør jo vite hva som ev. kan gjøres. Hvorfor kan du ikke ta kontakt med vedkommendes lege? Anonymkode: c6ad6...de7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Du sender en bekymringsmelding til kommunen . De vil vurdere videre. Ofte kontaktes fastlegen på bakgrunn av de gitte bekymringene. Bv kan du kontakte direkte om barn er involvert. Anonymkode: 47f6b...fb7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Du sender en bekymringsmelding til kommunen . De vil vurdere videre. Ofte kontaktes fastlegen på bakgrunn av de gitte bekymringene. Bv kan du kontakte direkte om barn er involvert. Anonymkode: 47f6b...fb7 Kommunen? Til hvem? Hvor? Anonymkode: e333c...45f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Kommunen? Til hvem? Hvor? Anonymkode: e333c...45f Kommunelegen, psykisk helseteam, legevakten, 113 osv Anonymkode: 61d16...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå