Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Visste dere at Oh Christmastree eller o tannenbaum på tysk synges på melodien til en bussjåfør? Jeg har sunget disse julesangene en million ganger, men aldri koblet det 🙄 Anonymkode: acaee...364
Leverpostei Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Jeg troooor det er omvendt, altså. «En bussjåfør» synges på den samme tyske folketonen som «O Tannenbaum». 😅
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Leverpostei skrev (2 minutter siden): Jeg troooor det er omvendt, altså. «En bussjåfør» synges på den samme tyske folketonen som «O Tannenbaum». 😅 Det absolutt mulig st du har rett i det, altså 😬 Anonymkode: acaee...364
prekæs Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Oppgave fra meg "It's now or never" med Elvis er?
litekreativtbrukernavn Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Ikke akkurat jul, men sangrelatert... Vet ikke om du kjenner til sangen "Who let the dogs out?". En sang vi hadde på full guffe på 90-tallet her i allefall. Og til refrenget gaulet jeg alltid ".. Voff, voff, voff-voff..." Vel, jeg fant nettopp ut at det var "Who, Who, Who-Who?.." 🤦♀️ Søk på #I was this years old when, når du kjeder deg 😊
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 prekæs skrev (4 minutter siden): Oppgave fra meg "It's now or never" med Elvis er? Med tanke på hvor mange år jeg har brukt på å koble de andre to, ser jeg litt mørkt på denne oppgaven, altså 😝 Anonymkode: acaee...364
prekæs Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Med tanke på hvor mange år jeg har brukt på å koble de andre to, ser jeg litt mørkt på denne oppgaven, altså 😝 Anonymkode: acaee...364 Bare prøv. Moro å finne ut av det
tante grusom master of law Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 prekæs skrev (15 minutter siden): Oppgave fra meg "It's now or never" med Elvis er? O sole mio?
prekæs Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 tante grusom master of law skrev (Akkurat nå): O sole mio? Ja, fra 1898 tror jeg. Det tok litt tid før jeg koblet det
tante grusom master of law Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 prekæs skrev (Akkurat nå): Ja, fra 1898 tror jeg. Det tok litt tid før jeg koblet det Aldri tenkt på. Og jeg hører ofte på robertino loretti sin versjon av o sole mio. Og har hørt mye på Elvis😆😆
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #11 Skrevet 7. desember 2020 Har dere koblet gubba noa og bjørnen sover da? Og se nå snør det, ja det gjør det...? Anonymkode: 5a85e...aab
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #12 Skrevet 7. desember 2020 Det hadde jeg aldri i verden klart å finne ut av... Er visst ingen musikalsk begavelse 🤨 Anonymkode: acaee...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå