Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Prøver å lære meg å like å jogge. Problemet er at jeg blir så utrolig stiv og får smerter i skuldrene etter trening. Springer på mølle, og har prøvd å fokusere på å ha avslappet «holding». Hjelper ikke. Noen med tips? Anonymkode: 9ebec...9ec
Optatium Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Strekke ut litt etterpå? Noen yoga med vridning øvelser kanskje?
prekæs Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Du bør i hvert fall sørge for at brystene sitter fast i en skikkelig treningsbh.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 prekæs skrev (På 7.12.2020 den 19.46): Du bør i hvert fall sørge for at brystene sitter fast i en skikkelig treningsbh. Det gjør de 😂 Anonymkode: 9ebec...9ec
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det gjør de 😂 Anonymkode: 9ebec...9ec Trener du på senter, har du spurt instruktørene der om tips? Jeg var på treningssenter i går og da hadde de løpetime, og treneren kom med mange tips om hvordan løpe for å ikke få stiv nakke og rygg, men jeg hørte desverre ikke noe særlig etter siden jeg holdt på med noe annet. Anonymkode: fae4e...ab0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 Vet ikke om dette gjelder deg. Jeg får det. Hadde full røntgen og MR av hele ryggraden for litt siden for å utelukke noen skader (som endte opp med at de heller fant flere, dessverre). En av de tingene de fant var en feilstilling i nakken som gjør at nerven lett kommer i klem og det forutsaker smerten. Ikke noe farlig, men heller ikke noe de kan gjøre noe med. Anonymkode: 71c24...447
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Jeg tipper på at du er litt svak i noen muskler. Løping gir en gjenntagende og overaskende hard belastning på overkroppen. Prøv å heller løpe intervaller pg gjøre lott andre bevegelser mellom dragene enn å løpe lenge i samme tempo før du blir vant til det. Anonymkode: 5687f...822
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 Anonym bruker skrev (På 10.12.2020 den 16.20): Jeg tipper på at du er litt svak i noen muskler. Løping gir en gjenntagende og overaskende hard belastning på overkroppen. Prøv å heller løpe intervaller pg gjøre lott andre bevegelser mellom dragene enn å løpe lenge i samme tempo før du blir vant til det. Anonymkode: 5687f...822 Ja, er det jeg tenker også. Har ikke den beste kondisjonen enda, så veksler mellom jogging og å gå i raskt tempo. Anonymkode: 9ebec...9ec
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, er det jeg tenker også. Har ikke den beste kondisjonen enda, så veksler mellom jogging og å gå i raskt tempo. Anonymkode: 9ebec...9ec Legg inn litt arhevinger også så tipper jeg det bedrer seg etter hvert. Anonymkode: 5687f...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå