Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Har datet en gutt i 3 måneder, alt har gått fint, men i de siste to ukene så er han plutselig skyvet meg litt vekk, han har nettopp flyttet med noen kompiser så travelt? men jeg innrømte mine følelser for han og hvor lei meg jeg blir når han ikke viser så mye initiativ lenger for og henge og svare. Så skrev han «hvor tar vi det fra her?» har ikke fått svar enda men vet ikke helt va det skal bety.. om det er kanskje og prøve litt mer eller om han vil ha det slutt? Anonymkode: e2306...3a0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Han er ikke interessert. Han hadde ordlagt seg helt annerledes hvis han virkelig ville ha deg. Vil sikkert kose seg med kompisene nå Anonymkode: 37121...968
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Hjelp, hvor gamle er dere? 🤯 Anonymkode: 85bb1...8d6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Hvis han skrev: «hvor tar vi det fra her?» så venter vell han på at du skal svare?? Slike samtaler bør man vell ta når man er sammen? Anonymkode: 29b68...b22
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Jeg ville skrevet: skjønner ikke helt hva du mener 🙂 Møtes og snakke? Anonymkode: a463f...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå