Gå til innhold

Frisørsalong med bare lærling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte en mld til frisørsalongen jeg pleier å klippe meg i om det var noe ledig drop in i dag. Å jada, det var det, bare å komme. Når jeg kommer så er det én frisør på jobb i hele salongen, og hun var lærling. Det ble da ikke aktuelt for meg å klippe meg da det ikke er noen til å se over klippen, og jeg har vært veldig misfornøyd hos lærlinger før. 

Kan de egentlig ha en lærling i salongen til å klippe kunder helt alene?

NB! Jeg var der for en mnd siden med datteren min, og da var den samme lærlingen der, og frisør så over klippen.

Anonymkode: 1b3bb...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det høres ikke greit ut, synes jeg. 

Anonymkode: 749b0...9e5

Skrevet

Kan jo være at frisøren er syk i dag?

Men lærlingen skal jo opplyse på telefonen at denne er lærling når du spør etter frisør, så det ville jeg gitt tilbakemelding om.

Anonymkode: 7e8d5...b7b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan jo være at frisøren er syk i dag?

Men lærlingen skal jo opplyse på telefonen at denne er lærling når du spør etter frisør, så det ville jeg gitt tilbakemelding om.

Anonymkode: 7e8d5...b7b

Men har en lærling lov til å ha åpen salomg på egen hånd da?

Anonymkode: 2e6c6...ef6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men har en lærling lov til å ha åpen salomg på egen hånd da?

Anonymkode: 2e6c6...ef6

Siste året i lære så skal de ha inntektsgivende jobb og begynne å bli selvstendig. Så det kan være at denne lærlingen har igjen kun 6 mnd før hun er ferdig faglært. 

Er du forøvrig sikker på at den andre frisøren ikke bare var rett rundt hjørnet på ett kjapt ærend? 

Men, ønsker ikke du klippe deg hos lærlingen sier du bare fra om det 🤷‍♀️

Anonymkode: 6f834...ab9

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Siste året i lære så skal de ha inntektsgivende jobb og begynne å bli selvstendig. Så det kan være at denne lærlingen har igjen kun 6 mnd før hun er ferdig faglært. 

Er du forøvrig sikker på at den andre frisøren ikke bare var rett rundt hjørnet på ett kjapt ærend? 

Men, ønsker ikke du klippe deg hos lærlingen sier du bare fra om det 🤷‍♀️

Anonymkode: 6f834...ab9

Hun var der alene. Hun sa det. Joda, jeg valgte jo og ikke klippe meg. Men, litt kjedelig når jeg hadde reist dit da.

Anonymkode: 1b3bb...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...