Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Hvordan får dere pakket gaver til adventskalendere og andre hemmelige ting dere som har barn som aldri legger seg? Har 2 stykker, en som er 4 år og som kan leke fint alene og ei på 10 år som helst er inne hele dagen etter skolen og aaldri sovner...(og er nyskjerrig som bare det)jeg holder på å bli gæren! Jeg er på jobb fra 8.30-17.00 og da rekker jeg ikke noe hverken før eller etter skolen.Nytter ikke å låse seg inn heller på et rom på ettermiddagen... De få pakkene jeg har klart å pakke inn måtte gjøres på jobb!🙄 Help...... Anonymkode: 79525...5a6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har en på 3år og en på 9år. 1)"Mamma er på rommet sitt og pakker gaver til dere, på bordet står kveldsmat og film" Låste døren, og brukte 20min to kvelder på rad. 2) Brukte meste små gaveposer, konvolutter og gaveesker som bare er å lime sammen. Anonymkode: 48935...da6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Kaster dem ut. Be 10-åringen passe minste litt ute, det burde gå veldig bra. Si at hvis de vil ha gaver til jul, må du tross alt få tid til å pakke dem inn. Anonymkode: 72a35...8a0
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Så hjelpeløse noen er..... Anonymkode: bb390...8c5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Takk for tips☺️ Å ha de ute alene her vi bor er ikke helt innafor. Kunne ønske det var litt avlastning fra noen, men de er rundt meg hvert minutt...jeg kjenner jeg er lei av å ikke ha 5 minutter alene. Anonymkode: 79525...5a6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Takk for tips☺️ Å ha de ute alene her vi bor er ikke helt innafor. Kunne ønske det var litt avlastning fra noen, men de er rundt meg hvert minutt...jeg kjenner jeg er lei av å ikke ha 5 minutter alene. Anonymkode: 79525...5a6 Da må du faktisk snakke med dem. Jeg har selv fire barn, to med adhd som er ganske intense og krevende, men jeg klarer likevel å få dem til å forstå at jeg også trenger litt tid for meg selv. Hun på 10 år med adhd sovner sent, men må være på rommet etter kl. 20.30-21. Vi har snakket mye om at alle mennesker må få være litt i fred, og at man da koser seg mer sammen ellers. Anonymkode: 72a35...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå