Gå til innhold

Fitbit for nybegynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder en Fitbit2 til en tusenlapp eller må man ha de dyrere? 

Anonymkode: 2fb92...9e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du som skal trene, klokka trener ikke. Så om du kjøper noe til 199,- eller 5999,- så er det samme jobben for deg 👍🏻

Anonymkode: a2d06...4bb

Skrevet

Jeg har inspire2 og erfornøyd. Koster 1000,-.

Anonymkode: dd99f...4b9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du som skal trene, klokka trener ikke. Så om du kjøper noe til 199,- eller 5999,- så er det samme jobben for deg 👍🏻

Anonymkode: a2d06...4bb

For en jævlig dum kommentar. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har inspire2 og erfornøyd. Koster 1000,-.

Anonymkode: dd99f...4b9

Takk! Da satser jeg på det. Jeg har ikke brukt klokke på trening før, så er uerfaren.

Skrevet (endret)

Det kommer litt an på hva du skal bruke den til. Fitbit og Apple Watch er typisk livsstilstrackere - søvn, skritt, stress, puls. Hvis du derimot skal trene og trenger en klokke som analyserer treningen, eller bestemte funksjoner til bestemt trening, bør du kanskje gå for en sportsklokke, feks fra Garmin eller Polar.

Og før noen protesterer - dette er ment som en generell kommentar. Poenget er å vite hva man hsr behov for.

Endret av uhhuhher
Skrevet
uhhuhher skrev (11 minutter siden):

Det kommer litt an på hva du skal bruke den til. Fitbit og Apple Watch er typisk livsstilstrackere - søvn, skritt, stress, puls. Hvis du derimot skal trene og trenger en klokke som analyserer treningen, eller bestemte funksjoner til bestemt trening, bør du kanskje gå for en sportsklokke, feks fra Garmin eller Polar.

Og før noen protesterer - dette er ment som en generell kommentar. Poenget er å vite hva man hsr behov for.

Takk for innspill. For meg blir det bare nå litt en stund, så tipper jeg den går rett til 12-åringen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...