Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Holder en Fitbit2 til en tusenlapp eller må man ha de dyrere? Anonymkode: 2fb92...9e0
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Er du som skal trene, klokka trener ikke. Så om du kjøper noe til 199,- eller 5999,- så er det samme jobben for deg 👍🏻 Anonymkode: a2d06...4bb
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har inspire2 og erfornøyd. Koster 1000,-. Anonymkode: dd99f...4b9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er du som skal trene, klokka trener ikke. Så om du kjøper noe til 199,- eller 5999,- så er det samme jobben for deg 👍🏻 Anonymkode: a2d06...4bb For en jævlig dum kommentar. Anonymkode: 2fb92...9e0
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har inspire2 og erfornøyd. Koster 1000,-. Anonymkode: dd99f...4b9 Takk! Da satser jeg på det. Jeg har ikke brukt klokke på trening før, så er uerfaren. Anonymkode: 2fb92...9e0
uhhuhher Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 (endret) Det kommer litt an på hva du skal bruke den til. Fitbit og Apple Watch er typisk livsstilstrackere - søvn, skritt, stress, puls. Hvis du derimot skal trene og trenger en klokke som analyserer treningen, eller bestemte funksjoner til bestemt trening, bør du kanskje gå for en sportsklokke, feks fra Garmin eller Polar. Og før noen protesterer - dette er ment som en generell kommentar. Poenget er å vite hva man hsr behov for. Endret 6. desember 2020 av uhhuhher
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 uhhuhher skrev (11 minutter siden): Det kommer litt an på hva du skal bruke den til. Fitbit og Apple Watch er typisk livsstilstrackere - søvn, skritt, stress, puls. Hvis du derimot skal trene og trenger en klokke som analyserer treningen, eller bestemte funksjoner til bestemt trening, bør du kanskje gå for en sportsklokke, feks fra Garmin eller Polar. Og før noen protesterer - dette er ment som en generell kommentar. Poenget er å vite hva man hsr behov for. Takk for innspill. For meg blir det bare nå litt en stund, så tipper jeg den går rett til 12-åringen. Anonymkode: 2fb92...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå