Polly-Esther Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Tenker dere at det er innenfor i år, mtp korona? Altså, mer det at folk er nervøse enn at det er en reell risiko for å bli smittet av maten..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Ja, det synes jeg er helt fint. Det er sikkert noen som ikke ønsker det, men som du sier er det ikke moe reelt smitteproblem. Det tror jeg de fleste forstår. Anonymkode: c7995...e09
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Vi gir hjemmelaget julegodt i år. Flere forskjellige ting i kurven vi gir bort.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Jeg synes generelt at hjemmelaget mat ikke er ok å få. Jeg kaster alt slikt. Og i år synes jeg det er enda mer ekkelt. Anonymkode: 29b1d...840
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes generelt at hjemmelaget mat ikke er ok å få. Jeg kaster alt slikt. Og i år synes jeg det er enda mer ekkelt. Anonymkode: 29b1d...840 Hvorfor det? All mat er jo laget av noen og de fleste av oss spiser jo hjemme hos andre når vi er på besøk. Det må jo være eklere enn gaver som har ligget litt. Anonymkode: c7995...e09
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har gitt brente mandler til mamma i alle år, og jeg kommer ikke til å droppe det i år. Anonymkode: a81c5...b81
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 hater å få hjemmelaget konfekt osv. Kaster det. Anonymkode: dcfb7...0af
Optatium Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg synes generelt at hjemmelaget mat ikke er ok å få. Jeg kaster alt slikt. Og i år synes jeg det er enda mer ekkelt. Anonymkode: 29b1d...840 Anonym bruker skrev (1 time siden): hater å få hjemmelaget konfekt osv. Kaster det. Anonymkode: dcfb7...0af Da håper jeg dere har folkeskikk nok til å si at du ikke er så glad i sånt. Seriøst det er dyre og tidkrevende (i alle flal noen av dem) gaver, og usedvanlig frekt å kaste dem.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Optatium skrev (1 time siden): Da håper jeg dere har folkeskikk nok til å si at du ikke er så glad i sånt. Seriøst det er dyre og tidkrevende (i alle flal noen av dem) gaver, og usedvanlig frekt å kaste dem. Dette
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 Nei i år er det virkelig ikke greit. Dere som på død og liv må gi hjemmelaget kan hoppe over et år. Det dør dere ikke av. Anonymkode: 039f2...3e7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nei i år er det virkelig ikke greit. Dere som på død og liv må gi hjemmelaget kan hoppe over et år. Det dør dere ikke av. Anonymkode: 039f2...3e7 Hva er det med sånne som deg?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 Synes det er ekkelt, noen gjør gode miner. Anonymkode: 388ab...2b3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #13 Skrevet 6. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (9 minutter siden): Hva er det med sånne som deg? Er jo tydeligvis flere som henne. Det er faktisk den verste gaven jeg kan få. Særlig søtsaker og kaker. Hjemmelaget spekemat er halvveis ok. Søtsakene blir ikke spist, og blir kastet på nyåret en gang. Anonymkode: dcfb7...0af
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 Jeg liker veldig godt å få hjemmelaget, det har jo sannsynligvis ligget innpakket en liten stund enten i rom- eller kjøleskapstemperatur, så ift smitte er det vel lika innafor å gi det i år som alle andre år:-) Anonymkode: c3b20...3d0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Er jo tydeligvis flere som henne. Det er faktisk den verste gaven jeg kan få. Særlig søtsaker og kaker. Hjemmelaget spekemat er halvveis ok. Søtsakene blir ikke spist, og blir kastet på nyåret en gang. Anonymkode: dcfb7...0af Jeg håper du gir beskjed om dette til giver? Ikke at det blir kastet men at du ikke ønsker mat i gave
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): hater å få hjemmelaget konfekt osv. Kaster det. Anonymkode: dcfb7...0af Jeg ventet bare på deg. Men hvorfor hater du det, egentlig? At noen har planlagt, handlet inn, bakt, gjort seg flid med innpakning, kan jo ikke være annet enn et kompliment? Og så reagerer du med å kaste det i søppelet? Jeg hadde mistet all respekt for deg om du hadde gjort noe slikt mot meg eller mine nærmeste. Anonymkode: 45a83...da5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #17 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Synes det er ekkelt, noen gjør gode miner. Anonymkode: 388ab...2b3 Hva er ekkelt? Blir det ikke det samme som å spise annen mat som andre har laget? Hvis du får ting du ikke liker eller den som har laget det ikke er god til å lage mat forstår jeg det, men sånn generelt? Jeg fikk en gang en halv, muggen, fruktkake. Det var ikke noe særlig, men canligvis er de tingene jeg får veldig gode. Anonymkode: c7995...e09
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #18 Skrevet 6. desember 2020 I adventstiden og i løpet av juledagene blir det lett så mye søtsaker, at godteri i julepresang ikke er en drøm for meg. Anonymkode: 0e234...3c6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #19 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): I adventstiden og i løpet av juledagene blir det lett så mye søtsaker, at godteri i julepresang ikke er en drøm for meg. Anonymkode: 0e234...3c6 Advent er jo fastetid. Da tåler vi litt ekstra i julen. Anonymkode: c7995...e09
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #20 Skrevet 6. desember 2020 8 hours ago, Polly-Esther said: Tenker dere at det er innenfor i år, mtp korona? Altså, mer det at folk er nervøse enn at det er en reell risiko for å bli smittet av maten.. jeg hadde ikke gjort det,men er du forsiktig ,bruker hansker og munnbind går det sikkert fint Anonymkode: b877a...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå