Musemor med tre søte små Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 ette inn spiral når man har mensen, går det? Jeg har time for innsetting av spiral 21. desember, sett på kalenderen og vil antagelig være på slutten av mensen da. Vil det være et problem?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Musemor med tre søte små skrev (1 minutt siden): ette inn spiral når man har mensen, går det? Jeg har time for innsetting av spiral 21. desember, sett på kalenderen og vil antagelig være på slutten av mensen da. Vil det være et problem? Nei, det er da det er best å sette inn da det er litt åpent der. Så sant du ikke blør masse så legen ikke ser noe da. Anonymkode: 6b3fb...a1f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Jeg ble anbefalt å sette den inn under mensen. Litt udelikat, men men Anonymkode: 567e1...009
Musemor med tre søte små Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg ble anbefalt å sette den inn under mensen. Litt udelikat, men men Anonymkode: 567e1...009 Tusen takk, da blir det ihvertfall ikke noe problem
Lagertha Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Musemor med tre søte små skrev (19 timer siden): ette inn spiral når man har mensen, går det? Jeg har time for innsetting av spiral 21. desember, sett på kalenderen og vil antagelig være på slutten av mensen da. Vil det være et problem? Jeg ringte gyn og han sa det var bare fint at det var vått der. Haha. mindre vondt/rart å sette inn. Funket fint det😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå