Gå til innhold

Skal det være slik?


Anonym bruker
Gå til løsning Løst av Admin,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal visst det. Helt unødvendig. Å så har det bare blitt 5 tråder framme på forsiden, ikke 10 som det var før endring. 

Anonymkode: 8e0b2...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Skal visst det. Helt unødvendig. Å så har det bare blitt 5 tråder framme på forsiden, ikke 10 som det var før endring. 

Anonymkode: 8e0b2...2bd

Nei, det kom jo bare plutselig i dag så det er garantert en feil.

Anonymkode: d8cb4...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er GAMLE populære tråder, helt på måfå. Som du ser er det fra 14. - 15. november.

Anonymkode: d8cb4...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, skikkelig gøy med oppdateringer altså. Det er jo alltid noe som går skeis etter de. Også tar det så lang tid før det faktisk skjer noe med feilene som oppstår. Takk for svar!

Hi

Anonymkode: f5598...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig irriterende, og blir bare skrollet forbi. Gamle tråder, som er helt uinteressante. Det er dessuten de samme trådene som har stått der for meg i hele dag. Håper det blir borte igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amandine får vist frem sitt blide åsyn... ;)

Men bortsett fra det er dette bare en irritasjon, er blitt langt mer scrolling etter siste oppdatering. Får meg til å bruke forumet mindre. Ikke dumt, egentlig, men trolig ikke hensikten deres ;)

For noen år tilbake ba de om tilbakemeldinger fra brukerne på forhånd før omlegginger, og dermed fikk de luket bort masse tullete feil før oppdateringene/omleggingene av forumet faktisk skjedde. Nå er visst brukervennlighet mindre viktig, virker det som.

Anonymkode: e7215...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning
Anonym bruker skrev (På 5.12.2020 den 19.07):

Nei, det kom jo bare plutselig i dag så det er garantert en feil.

Anonymkode: d8cb4...a4a

Dette stemmer ja. Jeg har sittet og lett etter en funksjon som jeg ikke var helt sikker på hvor fantes, men var altså ikke klar over at det ble slik i alle trådene og ikke bare der jeg holdt på, det var jo absolutt ikke meningen. Jeg har fjernet den nå, samt jeg har gjort slik at det er 10 tråder på fremsiden slik noen etterspurte.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...