Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Skolen her i fylke stenger den 18, det bestemte komunen seg for i går, veldig takknemlig for det men blir en dag mer til sommerferien,men det spiller egentlig ingen rolle for meg ,da barnet uansett har fri i 2mnd. Men til poenget, er det lovlig og ta ut barnet for eksempel 1dag før? vi skal til stavanger til svigerforeldrene mine, så vi tenkte og ta det pent , og være der en uke altså fra 18-25, eller blir det for dumt? vi har tenkt og kjøre tidlig den 18, så vi er i stavanger sånn 18-19 på kvelden Anonymkode: f25d4...e48
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Siste skoledag her er uansett bare kosetime og avslutning, så jeg hadde sendt mail til lærer og spurt. 1 dag tenker jeg er innenfor å spørre om. Anonymkode: e2cad...201
*Miss Marple* Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Det er jo ingen problem å ta en dag fri en sjelden gang. Siste dag før jul er jo svært amputert, her blir elevene permittert kl 11. Barna går glipp av julekos, det er alt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Viktigst at du avklarer det med barnet. Kanskje han eller hun gleder seg til siste skoledag med kos.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 barnet vil ha fri, og vet det er kosedag med godteri og brus. sender melding til læreren mandag Anonymkode: f25d4...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå