Gå til innhold

Hva tenker dere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skolen her i fylke stenger den 18, det bestemte komunen seg for i går, veldig takknemlig for det :) men blir en dag mer til sommerferien,men det spiller egentlig ingen rolle for meg ,da barnet uansett har fri i 2mnd.

Men til poenget, er det lovlig og ta ut barnet for eksempel 1dag før? vi skal til stavanger til svigerforeldrene mine, så vi tenkte og ta det pent , og være der en uke :) altså fra 18-25, eller blir det for dumt? vi har tenkt og kjøre tidlig den 18, så vi er i stavanger sånn 18-19 på kvelden

Anonymkode: f25d4...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste skoledag her er uansett bare kosetime og avslutning, så jeg hadde sendt mail til lærer og spurt. 1 dag tenker jeg er innenfor å spørre om.

Anonymkode: e2cad...201

Skrevet

Det er jo ingen problem å ta en dag fri en sjelden gang. Siste dag før jul er jo svært amputert, her blir elevene permittert kl 11. Barna går glipp av julekos, det er alt. 

Skrevet

Viktigst at du avklarer det med barnet. Kanskje han eller hun gleder seg til siste skoledag med kos. 

Skrevet

barnet vil ha fri, og vet det er kosedag med godteri og brus. sender melding til læreren mandag

Anonymkode: f25d4...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...