Gå til innhold

Gant klær til ungdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om merket, merker jeg synes klærne er overprisede og litt "klysete" skjønner?

Liker bedre å bruke penger på merker som Levis, Champion, Nike osv hvor du får mer for pengene men tydeligvis er Gant et veldig populært merke. Sønnen min liker disse hettegenserne med Gantskjold på.

Anonymkode: 15c59...e04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fryktelig stygge/kjedelige klær. Mest brukt av folk som er ute etter å vise fram et merke. 

Anonymkode: e67bd...349

Skrevet

Ikke pent og inntrykk av at de brukes mest av folk/ungdom som vil flashe at de har råd til mer enn HM

Anonymkode: f0dbe...1ac

Skrevet

Flotte og bra klær. Levis er ikke like god kvalitet på f eks hettegensere. Kjøp det ungdommen vil ha og pris deg glad og lykkelig han/hun ikke løper rundt og ser ut som en uteligger. Så kommer nok Nike inn på ønskelista igjen senere om det er viktig. 

Anonymkode: df12d...b47

Skrevet

Er ikke klær som skaper klyser. Syns gant er helt ok. Tidløst i hvert fall.

Skrevet

Kjøper det gjerne hvis ungdommen vil ha det. Gidder ikke være sånn som skal gjøre et poeng ut av et klesplagg. Det er viktig for ungdom med merker. Jeg trenger ikke å forstå det 

Skrevet

Tidløse klær i god kvalitet. Hos oss liker både barn, tenåringer og voksne klær derfra. 

Skrevet

Liker Gant. Fint snitt og nøytrale farger.

Anonymkode: 06da1...f01

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (15 minutter siden):

Kjøper det gjerne hvis ungdommen vil ha det. Gidder ikke være sånn som skal gjøre et poeng ut av et klesplagg. Det er viktig for ungdom med merker. Jeg trenger ikke å forstå det 

Det er jo sant😇

Anonymkode: 15c59...e04

Skrevet

Alle i familien vår har en genser eller to fra Gant. Fine gensere i god kvalitet. Takke meg til færre plagg i ordentlig kvalitet enn fulle skap med ræl.

Skrevet

Jeg har en 17-åring, og det spiller virkelig ingen rolle for meg hva slags klær han går i altså.

I fjor trengte han virkelig noen nye gensere, han fikk 2.000 kr og handlet de genserne han ville. Om han da kjøper to gensere som må vaskes annenhver dag eller 6 gensere på Cubus spiller ingen rolle for meg.

Min sønn er glad i merkeklær, men han handler på Session, Carlings, Boardshop o.l. så litt andre merker enn Gant. Han endte vel med 4 gensere, to litt dyre og to veldig billige. Det er helt greit for meg. Han går i ensfargede sorte og rimelige gensere, eller gensere fra Quicksilver o.l. merker.

Hadde han hatt en annen stil og valgt Gant hadde ikke det heller vært noe problem for meg.

Anonymkode: fb431...025

Skrevet

Sønnen her har en greie for gant. Når han kjøper klær, får han en fast sum. Om han kjøper en genser eller fire er opp til han. Han vasker de selv osv. 

At de har bedre kvalitet er jeg helt uenig i. Noen er alt slitt ved albuen og metallringene ved tråden til hetta har ramlet ut. 

Men det er opp til han hva han bruker de pengene på, han får en sum som er fornuftig, så får han disponere det selv. Er en del av å bli voksen. Han ser jo at søsteren sitter igjen med en tusenlapp til eget valg fordi hun velger mye mer fornuftig. Jeg selv har kjøpt kjoler på Cubus til 199 kr som har vart å åresvis og er like fine i både farge og form. Pris og kvalitet er på ingen måte hånd i hånd. 

Anonymkode: 7fc6f...301

Skrevet

Dette er ett merke som tåler å brukes år etter år her i uset hvertfall. Har to tenåringer som er veldig opptatt av riktige merker, men bryr seg ikke om det er fjordårets modeller eller de som er in nå. De gir meg i oppgave å handle slikt for jeg er vist flinkest til å snoke opp de billige klærne somer fine. Jeg som absolutt ikke bryr meg av merker eller hvordan klær egentlig ser ut, men jeg finner litt tidløse ting som er billige. Jeg er alenemor med ingen sprek økonomi, mendet går helt fint ann å kjøpe merkeklær. I fjor til jul ramlet jeg over salg på noen merke klær, deriblandt t-skjorter til 20kr så de fikk en hel haug. Husker ikke om det var gant eller ett annet de har godkjent (de har skrevet opp de som er godkjent og hengt lapp på kjøleskapet slik at jeg  kan sjekke når jeg handler) Og jeg hadde ikke fått noen billigere t-skjorter om jeg hadde handlet på h&m tror jeg, og de tror jeg ikke hadde tålt like mye lek og vask heller. 

Anonymkode: 39ea6...da2

Skrevet

Mine får en fast sum i måneden og så velger de selv hvilke klær de vil ha. De har mye merkeklær nå, men de kjøper brukt. Dermed får de både merkene de vil ga og penger på sparekontoen. 

Begge to hadde en kort periode de første årene på ungdomsskolen der Gant var stas, men det gikk ganske fort over.

Anonymkode: 2c7bb...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...