Gå til innhold

Er det noen her som har hodelykt med AA eller AAA batterier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser flere hodelykter som har det, men jeg lurer på om batteriene generelt brukes opp fort, om lyktene spiser batterier? Noen med erfaring?

Anonymkode: 5a23a...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på.

Noen jeg kjenner som bruker mye hodelykt sverger til oppladbare, det er kanskje derfor? Kommer aldri på å spørre dem, men skal kjøpe meg en hodelykt snart.

Anonymkode: 48d39...11b

Skrevet

De jeg har varer rundt 10 timer +

Anonymkode: eae9c...5ce

Skrevet

Min tar fire AAA-batterier, og jeg har aldri tenkt på at jeg må skifte batterier veldig ofte. Det eneste er at jeg synes batteriene fortere brukes opp hvis det er veldig kaldt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

De jeg har varer rundt 10 timer +

Anonymkode: eae9c...5ce

Superdolly skrev (2 timer siden):

Min tar fire AAA-batterier, og jeg har aldri tenkt på at jeg må skifte batterier veldig ofte. Det eneste er at jeg synes batteriene fortere brukes opp hvis det er veldig kaldt. 

Jeg er ikke HI, men takker likevel for svar :)

Vet dere hvor mange lumen dere har i lyktene deres? Jeg ønsker meg en som er sterkt lys i, men aner ikke hvor mange lumen jeg da må opp i. Er ikke så lett å se på butikkene hvor det er lys ;)

Det med kulde er sikkert noe å vurdere ja, for det vil vel tappe batteriene raskere. Lurer på om det gjelder de som man kan lade opp også? Vil kanskje tro det? Jeg får se om det blir oppladbar eller vanlige batterier på meg, kommer gjerne litt an på pris også.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vet dere hvor mange lumen dere har i lyktene deres? Jeg ønsker meg en som er sterkt lys i, men aner ikke hvor mange lumen jeg da må opp i. Er ikke så lett å se på butikkene hvor det er lys ;)

Det med kulde er sikkert noe å vurdere ja, for det vil vel tappe batteriene raskere. Lurer på om det gjelder de som man kan lade opp også? Vil kanskje tro det? Jeg får se om det blir oppladbar eller vanlige batterier på meg, kommer gjerne litt an på pris også.

Jeg aner ikke. Min er justerbar, så jeg kan velge litt. Den har en knapp på "batterihuset" som jeg kan skru på for å få sterkere eller svakere lys, og hvis jeg trykker to ganger på på-knappen så blir det veldig sterkt lys. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg har en med oppladbart batteri som har 200 lumen, og den gir veldig godt lys.

Hi

Skrevet
Superdolly skrev (34 minutter siden):

Jeg aner ikke. Min er justerbar, så jeg kan velge litt. Den har en knapp på "batterihuset" som jeg kan skru på for å få sterkere eller svakere lys, og hvis jeg trykker to ganger på på-knappen så blir det veldig sterkt lys. 

Jeg lurer på om ikke vi har samme lykt. Jeg fikk hjelp her inne for en stund siden, når jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle lade den, jeg lurer på om det kanskje var deg, Min lykt har akkurat den samm lysfunksjonen som du forklarer her.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer på om ikke vi har samme lykt. Jeg fikk hjelp her inne for en stund siden, når jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle lade den, jeg lurer på om det kanskje var deg, Min lykt har akkurat den samm lysfunksjonen som du forklarer her.

Hi

Og nå så jeg at du har skrevet at din bruker AAA batterier Superdolly, så da var det nok ikke deg alikevel.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Anbefaler lykten fra ladelys.no. Den er oppladbar, og har en lysstyrke av en annen verden. Beste lykta jeg har hatt! Ikke er det av de dyreste heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...