Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Jeg har alltid hatt tynt hår men med mye volum. For et par mnd tilbake, merket jeg at jeg mister mer enn normalt og at det har minsket på volum. Har klippet det en god del tre ganger dette året med få mnd mellomrom. Sist gang jeg var hos frisør var for en mnd siden, da stripet jeg det og klippet en god del. Så nå er det rett over skuldrene. Stripene er nesten borte, føler jeg. Sikkert fordi jeg mister hår i volum, da blir vel stripene også borte. Jeg spurte frisør om hun så noen flekker eller noe rart men hun sa at hun så ingenting rart. Jeg har vært hos lege i april og tatt blodprøver, alt var perfekt. Jeg tar vitaminer, blant annet B kompleks men den tålte jeg ikke og Priorin har jeg tatt i snart 6mnd og merker ingen forskjell. Tror jeg har prøvd det meste av vitaminer og shampo, ingenting hjalp. Jeg føler at jeg befinner meg i en ond sirkel, klarer ikke å slappe av mtp håret og det går så inn på psyken. For 2 mnd tilbake så kunne jeg ordne det fint, håret lå fint men nå synes jeg at det ikke er fint selv den dagen jeg vasker det. Etter 2 dager er håret fett. Har aldri slitt med fett hår før nå. Sikkert fordi det er tynnere, da blir det fort fett.Bruker ingen produkter i håret, vasker det bare med shampo og ferdig. Føler meg helt råtten på innsiden fordi jeg er redd for utfallet, når vil dette ende ta, hvordan blir jeg? Vet ikke hva jeg vil med dette, men kanskje noen sliter med det samme og har noen råd til meg? Anonymkode: 89a02...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå