Gå til innhold

Veldig stille her inne om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi alle trådene om korona flyttes eller er det bare hektiske tider for folk flest? 

Anonymkode: 5aafe...c30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er det fordi alle trådene om korona flyttes eller er det bare hektiske tider for folk flest? 

Tror det er kvinneguiden som har tatt over 

Anonymkode: 927ff...c3c

Skrevet

Er flere aktive som ikke er her. Er vel lei.

Anonymkode: 8af27...78d

Skrevet

Har gått mer og mer over til Kvinneguiden. Er drittlei tonen her inne og enkelte intense brukere som ødelegger trådene 

Anonymkode: 993a9...4be

Skrevet

Sånn går det når de på død og liv skal ha nok et underforum, på et forum som det ikke er så altfor mye trafikk på i utgangspunktet.

Anonymkode: d03ee...17b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Har gått mer og mer over til Kvinneguiden. Er drittlei tonen her inne og enkelte intense brukere som ødelegger trådene 

Men tonen der inne er jo mye røffere enn her, og modereringen er mye strengere her.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men tonen der inne er jo mye røffere enn her, og modereringen er mye strengere her.

Jeg opplever det ikke slik. Men kanskje fordi det var godt med ‘miljøskifte’. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er ikke noe mer stille enn vanlig. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kg har alltid vært større... 

Anonymkode: bae93...2f4

Skrevet

Jeg merket markant forskjell etter siste oppdatering av forumet, ble plutselig mindre aktivitet.

Selv har jeg nå også blitt mindre aktiv etterpå, for blir langt mer sliten i øynene etter oppdateringen. Og det kommer jo heller ingen informasjon om de har tenkt å gjøre noe med det.

Veldig merkelig å velge en font som er mindre lesevennlig når man skal fornye et forum!

Anonymkode: 05798...7a8

Skrevet

Det har de siste ca 10 åra vært lite aktivitet på dib. Det går litt i bølger. Kg har alltid vært myyye større. Eget underforum for korona tror jeg ikke har noe å si. 

Anonymkode: ce018...fb1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg merket markant forskjell etter siste oppdatering av forumet, ble plutselig mindre aktivitet.

Selv har jeg nå også blitt mindre aktiv etterpå, for blir langt mer sliten i øynene etter oppdateringen. Og det kommer jo heller ingen informasjon om de har tenkt å gjøre noe med det.

Veldig merkelig å velge en font som er mindre lesevennlig når man skal fornye et forum!

Helt utrolig at det skal ta flere uker å fikse tingene.

Skrevet

flere av mine har gått over til KG ,fordi de synes det er for mange regler her og teit at de ikke kan stille korona spørsmål, jeg synes det er deilig og slippe alle de korona spørsmålene hvis jeg ikke vil

Anonymkode: 2be55...8b8

Skrevet

Jeg syns forumet er blitt et ekkokammer. Spesielt når det angår koronaspørsmål. 

Anonymkode: 0e7a3...70c

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

flere av mine har gått over til KG ,fordi de synes det er for mange regler her og teit at de ikke kan stille korona spørsmål, jeg synes det er deilig og slippe alle de korona spørsmålene hvis jeg ikke vil

Anonymkode: 2be55...8b8

Det er jo eget forum for korona på KG og

Skrevet

Jeg har vært innom her 2 ganger siden oppdateringen pga den idiotiske anonym knappen ! Er umulig å vite om man er anonym eller ikke....

Anonymkode: d73e7...d20

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Aha, trodde det var jeg som hadde fått problemer med øynene. Jeg sliter også ned å lese her nå.

Anonymkode: c4673...f43

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har vært innom her 2 ganger siden oppdateringen pga den idiotiske anonym knappen ! Er umulig å vite om man er anonym eller ikke....

Ja, det er jo fullstendig håpløst.

Skrevet
anonyme Anna skrev (14 timer siden):

Ja, det er jo fullstendig håpløst.

Merkelig at det skal være så vanskelig å fikse.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.12.2020 den 23.30):

Skjønner ikke at folk vil være på et sted med et sånt navn. En guide for kvinner. Fordi kvinner er sauer som må guides. Det er et passe utdatert navn. 

Anonymkode: 773ad...604

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 3.12.2020 den 21.15):

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...