Gå til innhold

Er du lykkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske lykkelig ,men så klart jeg har dager jeg er nede,men koser meg veldig fortiden, ELSKER desember :)

hvordan har dere det?

Anonymkode: 33d29...eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamnt over.. vet ikke.. ikke ulykkelig, men ganske langt ifra lykkelig. Lever i et ekteskap hvor jeg opplever mannen min som tidvis relativt kontrollerende og aggressiv. Jeg vet aldri hvor jeg har han. I det ene øyeblikket kan han vippes fullstendig av pinnen av at jeg spør hvor han la korken til melkekartongen. Mens andre ganger har han et «normalt lynne». Vi har to barn, de er ofte de som merker temperamentet. Enten over seg selv eller meg. 

så har vi dager hvor han er verdens beste ektemann og pappa. En snill, sympatisk og stabil fyr. 

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. egentlig.. vi var i terapi da eldste var baby, noe som var bra for oss da. Men han vil ikke i terapi nå sier han. 

Så, joa.. hverken lykkelig eller ulykkelig egentlig.. syntes mest synd på ungene 😕

Anonymkode: 81f09...080

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Bare eksisterer.

Anonymkode: 202df...9a7

Skrevet

Jeg er faktisk fantastisk lykkelig. Livet går på skinner og vi har det godt i familien. Jeg er godt gift og vi er fortsatt forelsket og lykkeligere enn noen gang. Jeg gleder meg til og over hver eneste dag. Absolutt ingen ting å klage over ♥️

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden):

Jeg er faktisk fantastisk lykkelig. Livet går på skinner og vi har det godt i familien. Jeg er godt gift og vi er fortsatt forelsket og lykkeligere enn noen gang. Jeg gleder meg til og over hver eneste dag. Absolutt ingen ting å klage over ♥️

Heldig du... 

Anonymkode: c9d0c...4b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Heldig du... 

Anonymkode: c9d0c...4b5

Veldig takknemlig 

Skrevet

Ja, jevnt over veldig lykkelig. Har selvfølgelig ting jeg tenker på og synes kan være vanskelig, men jeg har en god mann og fire fine barn. 🙂

Skrevet

Små Glimt av lykke, små snev av sorg, jevnt over tilfreds! 

Anonymkode: 33579...d5d

Skrevet

Små Glimt av lykke, små snev av sorg, jevnt over tilfreds! 

Anonymkode: 33579...d5d

Skrevet

Jeg er ikke ulykkelig iallfall. Jevnt over ganske glad og fornøyd, men blir sjelden superglad for noe lenger. 

Livet er rutine, kjenner at jeg begynner å lengte etter noe annet i livet - men innser vel at jeg tross alt er et rutinemenneske som liker best den vante, trygge hverdagen. Ungene begynner å bli store, og jeg kan se endringer i min egen jobbsituasjon i overskuelig fremtid. 

Anonymkode: 77f3e...7f0

Skrevet

Har et voksent barn som er suicidal, mannen er alvorlig syk, syke foreldre, nylig mistet nær person, jeg er kronisk syk og er i tillegg en av de som har mistet jobben pga korona, men jeg smiler til verden, og gleder meg over at jeg slipper klemmer og besøk i tide og utide. Så noe godt kom det ut av koronasituasjonen. Midt i elendigheta har jeg en lykkefølelse. Vi er i førjulstida, og for en gangs skyld skal den, og selve jula, nytes uten stress! Ingen avslutninger, ingen julebord, ingen masing om å komme på middag og kaffe osv. Lykke!

Anonymkode: b0a6c...3e2

Skrevet

Ja, jeg føler meg lykkelig. Livet har ikke blitt som jeg så for meg, og jeg mangler noen ting. Likevel har jeg mann og barn som lyser opp livet mitt så mye, jeg har venner og sunne interesser, og det er førjulstid. Kan ikke bli bedre, egentlig. 

Anonymkode: 2f774...92a

Skrevet

Ja, jeg er lykkelig. Ikke alt som går på skinner til enhver tid, men vi har det bra likevel.

Skrevet

Ja, det er jeg. Nylig blitt frisk av alvorlig depresjon og setter så enormt pris på å ha det godt. Har endelig fått en jobb jeg trives i med hyggelige kollegaer, en god og snill ektemann og verdens fineste lille sønn. I tillegg er vi alle friske. Jeg er veldig takknemlig for det. 

Anonymkode: 1e573...a30

Skrevet

Veldig lykkelig. Gift med mannen i mitt liv (i snart 18 år), to friske og fine unger, god helse, trygge jobber og god økonomi. Harmonisk hverdag med mye latter og gøy. Livet ble så uendelig mye bedre enn forventet. 

Anonymkode: 436e0...3df

Skrevet

I et stort perspektiv er jeg lykkelig; jeg elsker jobben min, har veldig mange gode, fine venner, friske barn, et fint nok hus osv. I ekteskapet er jeg ulykkelig, jeg savner nærhet, sex, anerkjennelse. Vi mangler alt. 

Anonymkode: 218b7...513

Skrevet

Jaa ❤ Har ny kjæreste etter å ha vært singel i flere år. Vi har det veldig fint sammen å jeg er veldig forelsket i han. Men livet kunne vært bedre,skulle gjerne hatt en jobb å ønsker å eie en leilighet med årene. 

Anonymkode: a49e2...0ee

Skrevet

Til tross for at jeg har mye motgang, og får deng av mannen, er jeg lykkelig på en måte... 

Anonymkode: 988b4...b7a

Skrevet

Ikke lykkelig, men heller ikke egentlig ulykkelig. Kjennes ut som jeg er i en nummen boble. Har hjemmekontor, ute er det bare mørkt eller grått, mister følelsen av om det er morgen eller ettermiddag og om det er torsdag eller lørdag. Har ikke lyst til å finne på noe, har virkelig ikke lyst til å treffe eller skravle med noen, har ikke lyst til å pynte ferdig til jul, har ikke lyst til å lage mat. Klarer å ta meg sammen sånn noenlunde da.... 

Anonymkode: 9f423...664

Skrevet

Er ikke ulykkelig akkurat, men har mange bekymringer nå for tiden som legger en stor demper på tilværelsen.

Anonymkode: 6b845...e91

Skrevet

Min første tanke var: Gud nei. Og jeg er absolutt ikke lykkelig, langt derifra, men de siste dagene har det sneket seg inn en følelse av... håp? 

Jeg er takknemlig for at 2020 snart er historie. Jeg mistet jobben i år, jeg er bekymret for økonomien og fremtiden, men allikevel er det som om jeg for første gang på lenge tror på at fremtiden kan bli bedre. Perspektivene har rykket seg litt det siste året, plutselig ser den grå hverdagen ikke så grå ut lenger, hvis den bare er uten corona. 

Bortsett fra et kort glimt etter skilsmissen, har jeg ikke vært lykkelig på nesten 20 år, så det forventer jeg på ingen måte å bli. Ønsker meg bare en hverdag som er til å holde ut, at jeg har noe å leve av, at det er noen mennesker rundt meg som er glade i meg. En form for trygghet. Hvis jeg finner den, skal jeg ikke forlange mer. 

Håper dere som har alt - et godt forhold, en jobb dere trives med, barn, helse, trygg økonomi - håper dere virkelig ser og verdsetter det dere har. Kanskje særlig nå i førjulstiden, hvor dårlig råd, lite familie og utsikten til en julaften alene er virkeligheten for mange. 

Anonymkode: 1b155...099

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jamnt over.. vet ikke.. ikke ulykkelig, men ganske langt ifra lykkelig. Lever i et ekteskap hvor jeg opplever mannen min som tidvis relativt kontrollerende og aggressiv. Jeg vet aldri hvor jeg har han. I det ene øyeblikket kan han vippes fullstendig av pinnen av at jeg spør hvor han la korken til melkekartongen. Mens andre ganger har han et «normalt lynne». Vi har to barn, de er ofte de som merker temperamentet. Enten over seg selv eller meg. 

så har vi dager hvor han er verdens beste ektemann og pappa. En snill, sympatisk og stabil fyr. 

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. egentlig.. vi var i terapi da eldste var baby, noe som var bra for oss da. Men han vil ikke i terapi nå sier han. 

Så, joa.. hverken lykkelig eller ulykkelig egentlig.. syntes mest synd på ungene 😕

Anonymkode: 81f09...080

Hvorfor blir du i dette forholdet? Hva tror du det gjør med barna dine på sikt? 

Anonymkode: 1b155...099

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...