Gå til innhold

Mye hoste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som sliter med mye hoste, tett i nesa og sår hals for tiden, og nei det er ikke corona! 

Anonymkode: b3d35...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du benekter Corona så velger jeg å anta at du har tatt test?

Men for å besvare deg, nei her er det omtrent bare corona som sirkulerer dessverre. 

Skrevet

Forkjølelsen i Viken nord er slik. Datter tatt to tester, jeg har tatt tre. Alle negative for korona. Hoster på tredje uka nå. Verst på morgen da. Skikkelig slitsomt. 

Anonymkode: 26d52...17d

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Forkjølelsen i Viken nord er slik. Datter tatt to tester, jeg har tatt tre. Alle negative for korona. Hoster på tredje uka nå. Verst på morgen da. Skikkelig slitsomt. 

Anonymkode: 26d52...17d

Huff, hoster mest morgen og kveld når jeg skal legge meg.. bare tørr hoste. Kjenner jeg blir galen! Hatt det iallefall i 4 uker nå.. startet med sår hals. Tett i ørene og

Skrevet
KellyTaylor skrev (58 minutter siden):

Siden du benekter Corona så velger jeg å anta at du har tatt test?

Men for å besvare deg, nei her er det omtrent bare corona som sirkulerer dessverre. 

Ja hvorfor skulle jeg ellers skrive ikke corona? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Ja hvorfor skulle jeg ellers skrive ikke corona? 

Fordi jeg er skadet av å være her inne og ingenting overrasker meg lengre.  Ser daglige tråder om burde jeg gå til legen? Kan det være noe annet enn corona? Og listen fortsetter.  Derfor spurte jeg og unnskyld om du følte deg tråkket på tærne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...