Gå til innhold

Kommer ikke inn på denne, er den slettet?


Blop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Den er nok slettet.

Anonymkode: db5f2...69b

Tenkte det jeg og, men den står ikke på slettede tråder. Og så trodde jeg at varsler fra slettede tråder ble borte når de ble slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blop skrev (2 timer siden):

Tenkte det jeg og, men den står ikke på slettede tråder. Og så trodde jeg at varsler fra slettede tråder ble borte når de ble slettet.

Det er merkelig at den har blitt slettet, det var jo en ufarlig tråd. Men det er et par tråder til som har blitt sletttet i går, uten at det står i slette tråden, og det skjer som regel bare når det er utestengte brukere som har lagd tråder-  Så jeg vil tro at de alle kanskje er blitt slettet pga det.

Anonymkode: db5f2...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er merkelig at den har blitt slettet, det var jo en ufarlig tråd. Men det er et par tråder til som har blitt sletttet i går, uten at det står i slette tråden, og det skjer som regel bare når det er utestengte brukere som har lagd tråder-  Så jeg vil tro at de alle kanskje er blitt slettet pga det.

Anonymkode: db5f2...69b

Mulig det. Er det noen som jobber her som kan svare? @Forumansvarlig feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blop skrev (6 minutter siden):

Mulig det. Er det noen som jobber her som kan svare? @Forumansvarlig feks. 

Beklager at jeg blandet meg inn i tråden din og prøvde å gi deg en forklaring på det, skal ikke gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valnøtta skrev (1 time siden):

Beklager at jeg blandet meg inn i tråden din og prøvde å gi deg en forklaring på det, skal ikke gjøre det igjen.

Var det det jeg gjorde altså. At du trodde at det kunne være slik, betyr det at det er det som skjedde? Men takk for svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blop skrev (2 timer siden):

Var det det jeg gjorde altså. At du trodde at det kunne være slik, betyr det at det er det som skjedde? Men takk for svar. 

Stemmer som Anonymbruker sier, det var en utestengt bruker som postet flere tråder, noen av de helt greie, og noen av de i samme linja som hvorfor de ble utestengt. Og da blir brukeren sperret og alle innleggene dems forsvinneri samme slengen.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...