Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Har ei jente i 4. klasse. De er en vennegjeng på 4, og jeg merker at det er en del sjalusi dem i mellom. Jeg prøver å inkludere alle like mye hjem til oss osv. Men, i dag fant datteren min ut av at de to andre var invitert hjem til den tredje venninna i morgen. Og hun er ikke invitert. Dette syns hun var veldig leit. Jeg har liksom tenkt at hvis vi skal invitere mer enn en og en, så må alle tre inviteres og ikke bare to av de. Men, er jeg litt for i inkluderende når jeg tenker sånn? Bør det være grei og bare invitere to av tre i gjengen? Anonymkode: 83f6b...29f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Herre så hårsår du er!! Må vel være greit at venninnene er sammen uten ditt barn? Eller skal du bestemme at ingen får leke med hverandre om ikke din er med? Styre andre sin fritid kan du faktisk ikke gjøre. Anonymkode: ab2d0...e30
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Har ei jente i 4. klasse. De er en vennegjeng på 4, og jeg merker at det er en del sjalusi dem i mellom. Jeg prøver å inkludere alle like mye hjem til oss osv. Men, i dag fant datteren min ut av at de to andre var invitert hjem til den tredje venninna i morgen. Og hun er ikke invitert. Dette syns hun var veldig leit. Jeg har liksom tenkt at hvis vi skal invitere mer enn en og en, så må alle tre inviteres og ikke bare to av de. Men, er jeg litt for i inkluderende når jeg tenker sånn? Bør det være grei og bare invitere to av tre i gjengen? Anonymkode: 83f6b...29f Jeg synes ikke det er greit. Det er greit når en og en blir invitert, men ikke å kun utelate en. Forstår at dattera di ble lei seg. Anonymkode: 5d059...87d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Jeg tenker at det hadde vært greit med en avklaring/bedre kommunikasjon med foreldrene til de andre jentene. Altså felles kjøreregler, osv. Jeg bor i ei lita bygd, og har hørt flere beretninger om jenter som hadde vanskelige barndommer her pga veldig få jenter i klassen. Dette burde forhindres for enhver pris, og kan godt styres av foreldrene så lenge det går. Skjønner dersom de andre foreldrene er vanskelige å samarbeide med (har selv vært borti noen fullstendig usympatiske og selvsentrerte) men det skader aldri å gjøre et realt forsøk. Du har ingenting å tape, og alt å tjene på det. Lykke til, slikt er sårt og kjempevanskelig. Anonymkode: 4673b...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå