Gå til innhold

Holde henne hjemme 48 timer til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min hadde vondt i magen i går. På kvelden ble hun veldig kvalm, men kastet ikke opp. Fin form i dag.

Hvor lenge bør jeg holde henne hjemme? 48 timer til? Flere i klassen som har hatt omgangssyke nå.

Anonymkode: 0111f...87b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis hun er veldig kvalm er hun ikke symptomfri. 48 timer etter siste symptom ved omgangssyke. Det er veldig smittsomt 

Anonymkode: 27ac1...84e

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ja, hvis hun er veldig kvalm er hun ikke symptomfri. 48 timer etter siste symptom ved omgangssyke. Det er veldig smittsomt 

Er det omgangssyke dersom hun verken har kastet opp eller hatt diare? Hvis hun ikke har kastet opp, ikke hatt diare og er i fin form idag hadde jeg definitivt sendt i henne i morgen. Jeg er svært nøye på å overholde reglene, men jeg finner ikke på egne heller. Har aldri hørt om 48 timer hjemme etter man er kvalm.

Anonymkode: e26aa...64e

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Er det omgangssyke dersom hun verken har kastet opp eller hatt diare? Hvis hun ikke har kastet opp, ikke hatt diare og er i fin form idag hadde jeg definitivt sendt i henne i morgen. Jeg er svært nøye på å overholde reglene, men jeg finner ikke på egne heller. Har aldri hørt om 48 timer hjemme etter man er kvalm.

Anonymkode: e26aa...64e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...