Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 I morgen er det meldt 1 grad og overskyet. Ser at vinduene mine er veeeeldig møkkete. Eller er det dumt? Meldt litt regn og sludd resten av uka da.. Anonymkode: c1f64...698
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Jeg må vaske de en siste gang før jul. Bedre enn ingenting 😊 Anonymkode: f7632...9ba
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Burde jeg og, så... Hi Anonymkode: c1f64...698
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 HVordan gjør dere det? Hva funker best, syns dere? Lurer mest på hvordan dere gjør det på innsiden av vinduene. Anonymkode: 690b0...585
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Så lenge det ikke er minusgrader er det ikke noe problem. Jeg bruker vindusvasker både innvendig og utvendig... https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/stovsugere/vindusvask/karcher-wv1-plus/1011988.11238/?gclid=CjwKCAiA8Jf-BRB-EiwAWDtEGo04FpUn1DVC8FARSBs0RCkyqcpOnKEfE9TcLVB87eKedmf95fgy8BoCnc0QAvD_BwE Anonymkode: 8d9b4...c82
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så lenge det ikke er minusgrader er det ikke noe problem. Jeg bruker vindusvasker både innvendig og utvendig... https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/stovsugere/vindusvask/karcher-wv1-plus/1011988.11238/?gclid=CjwKCAiA8Jf-BRB-EiwAWDtEGo04FpUn1DVC8FARSBs0RCkyqcpOnKEfE9TcLVB87eKedmf95fgy8BoCnc0QAvD_BwE Anonymkode: 8d9b4...c82 Jeg har vasket vinduer ute i mange minus også, jeg. Det går bra det også. Da jeg bodde på fjellet trodde naboene det hadde klikket for meg da jeg vasket vinduer i mange minus... og året etter gjorde de det samme selv Anonymkode: 66e3d...146
Superdolly Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har vasket vinduer ute i mange minus også, jeg. Det går bra det også. Da jeg bodde på fjellet trodde naboene det hadde klikket for meg da jeg vasket vinduer i mange minus... og året etter gjorde de det samme selv Anonymkode: 66e3d...146 Hva bruker du da? Jeg vasker bare vinduer i plussgrader, for ellers fryser det jo på vinduet. Med mindre du kan lære meg noen triks.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Superdolly skrev (1 time siden): Hva bruker du da? Jeg vasker bare vinduer i plussgrader, for ellers fryser det jo på vinduet. Med mindre du kan lære meg noen triks. Ikke meg du spørr, men jeg bruker veldig varmt vann når det er minusgrader. På med gummihansker og bare få vasket over uten å vri opp klut eller svamp - så varmeherdet er jeg ikke Så rett på med nalen. Anonymkode: c6a06...998
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Superdolly skrev (1 time siden): Hva bruker du da? Jeg vasker bare vinduer i plussgrader, for ellers fryser det jo på vinduet. Med mindre du kan lære meg noen triks. Jeg har en stor klunk med eddik i vannet, og en liten sprut zalo. Tror det er eddiken som gjør at det ikke fryser, men har aldri lest noe om det. Har i hvert fall aldri opplevd at det fryser på vinduet. Ene gangen jeg vasket vinduene på fjellet var det mellom -15 og -20, og det gikk bra da også. Men bruker som hun over her også hansker og veldig varmt vann i bøtta. Det blir jo fort kaldt, men går fint likevel. Jeg holder en knapp på eddiken som mirakelmiddel Det er så greit, for da kan jeg alltid ha nyvaskede vinduer helt inn i julen, uansett hvor jeg bor og uansett temperatur ute Jeg bruker hansker (pga. varme vannet), klut, nal, tørker over langs listene med papir for å ikke få nalstriper der. Anonymkode: 66e3d...146
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg har en stor klunk med eddik i vannet, og en liten sprut zalo. Tror det er eddiken som gjør at det ikke fryser, men har aldri lest noe om det. Har i hvert fall aldri opplevd at det fryser på vinduet. Ene gangen jeg vasket vinduene på fjellet var det mellom -15 og -20, og det gikk bra da også. Men bruker som hun over her også hansker og veldig varmt vann i bøtta. Det blir jo fort kaldt, men går fint likevel. Jeg holder en knapp på eddiken som mirakelmiddel Det er så greit, for da kan jeg alltid ha nyvaskede vinduer helt inn i julen, uansett hvor jeg bor og uansett temperatur ute Jeg bruker hansker (pga. varme vannet), klut, nal, tørker over langs listene med papir for å ikke få nalstriper der. Anonymkode: 66e3d...146 Måtte google av nysgjerrighet. Er nok noe med den eddiken: "Frostfrie bilvinduer Spraye eller tørke utsidene av vinduene med en løsning av 3 deler klar eddik til 1 del vann. Det kan gå flere uker mellom hver gang man må gjenta behandlingen." https://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/bolig/eddik-er-et-fantastisk-universalprodukt/ Anonymkode: 66e3d...146
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #11 Skrevet 1. desember 2020 Superdolly skrev (2 timer siden): Hva bruker du da? Jeg vasker bare vinduer i plussgrader, for ellers fryser det jo på vinduet. Med mindre du kan lære meg noen triks. Du kan ha litt rødsprit i vannet, det bruker vindusvaskere Anonymkode: 65c96...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå