Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Nei, selvfølgelig ikke. Gaver er noe man gir til andre, men jeg jøpte eg en bok for noen uker siden og et nytt desilitermål da det gmle knuste. Anonymkode: 1c071...5d4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Ja, noen fugler til å ha på juletre Til mamma fra nissen 😉 Anonymkode: 37bb9...4b0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Nei, ikke direkte, men må innrømme det blir litt ekstra på meg også under juleshoppingen. Og ettersom jeg ofte kjøper ting jeg selv liker til andre, blir det noen ganger «en til deg og en til meg» 🤣 så jeg har fått meg dusjsåpe fra Korres, shampo og balsam fra John Frieda, ny julepynt og så gikk det hull på en boks lakrids by Bulow.... Anonymkode: bb087...35f
gale damen Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Nei. Jeg kjøper det jeg trenger til meg selv, og noen ganger det jeg har lyst på, men gaver til meg selv - det kjøper jeg ikke.
gale damen Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nei, ikke direkte, men må innrømme det blir litt ekstra på meg også under juleshoppingen. Og ettersom jeg ofte kjøper ting jeg selv liker til andre, blir det noen ganger «en til deg og en til meg» 🤣 så jeg har fått meg dusjsåpe fra Korres, shampo og balsam fra John Frieda, ny julepynt og så gikk det hull på en boks lakrids by Bulow.... Anonymkode: bb087...35f Det må da bli en avsindig dyr juleshopping når det gjøres på den måten?
sug lut Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Ikke ennå i år, men gjør det hvert år, så det blir nok i år også, ja.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Ja, det har jeg. Kjøpt meg nye vintersko, votter, ullstilongs, vinterjakke og vinterbukse da jeg ikke hadde noe som passet, var ødelagt eller ikke tok inn store mengder med vann. Har også kjøpt meg en ny kjole og noe nytt undertøy da mange av trusene synger på siste verset etter gjentatte ganger med nål og tråd og siste kjolen min revna til det usyelige. Kunne ønsket meg alt dette til jul, men jeg vil heller sjekke om det passer og kunne bytte uten en 3-part. Anonymkode: 3dd56...a72
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Pakker ikke det inn under treet da altså 😅 førjulsgaver til meg selv Anonymkode: 3dd56...a72
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 Nei, men jeg har kjøpt kjole, 4 gensere, 3 bukser, 2 bluser, ullundertøy, ullgenser, to skjørt, undertøy, dunkåpe, skiklær og en skalljakke til meg selv de siste to månedene så jeg har brukt nok penger på meg selv allerede. Anonymkode: b7a47...69d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #11 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nei, men jeg har kjøpt kjole, 4 gensere, 3 bukser, 2 bluser, ullundertøy, ullgenser, to skjørt, undertøy, dunkåpe, skiklær og en skalljakke til meg selv de siste to månedene så jeg har brukt nok penger på meg selv allerede. Anonymkode: b7a47...69d Det er mer klær enn jeg kjøper på 3 år! Anonymkode: 1c071...5d4
frk Nilsen Skrevet 1. desember 2020 #12 Skrevet 1. desember 2020 Tradisjon tro blir det nok noe på meg og, men pakker det ikke inn og legger under treet.
sug lut Skrevet 1. desember 2020 #13 Skrevet 1. desember 2020 frk Nilsen skrev (2 minutter siden): Tradisjon tro blir det nok noe på meg og, men pakker det ikke inn og legger under treet. Det gjør jeg. Uten blygsel.
frk Nilsen Skrevet 1. desember 2020 #14 Skrevet 1. desember 2020 sug lut skrev (21 minutter siden): Det gjør jeg. Uten blygsel. Kan jo skrive fra nissen...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #15 Skrevet 1. desember 2020 Jeg har ikke kjøpt gaver som pakkes inn til meg selv. Det gjør mannen og andre i familien. Men jeg har netthandlet ting jeg har lyst på eller trenger til meg og til huset, kombinert med gaver til andre. Det gjør jeg resten av året også. Klær, kosmetikk, diverse til matlaging og borddekking, interiør, julepynt osv. Anonymkode: 8a6af...2a4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #16 Skrevet 1. desember 2020 Nei, igrunn ikke. Kjøpte en tidlig julegave, men siden det er en bil som jeg ikke får på nyåret er det ikke her enda. Hadde vært vanskelig å få den under treet også 😂 Anonymkode: b167e...d74
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #17 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Det er mer klær enn jeg kjøper på 3 år! Anonymkode: 1c071...5d4 Slik var det for meg før også, men etter å ha gått ned 40 kg og ikke kjøpt et eneste plagg under vektnedgangen så så jeg ut som en uteligger i altfor store klær uansett hva jeg fant i skapet. Blir nok lenge til jeg gjør slike store innkjøp igjen. Anonymkode: b7a47...69d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #18 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Slik var det for meg før også, men etter å ha gått ned 40 kg og ikke kjøpt et eneste plagg under vektnedgangen så så jeg ut som en uteligger i altfor store klær uansett hva jeg fant i skapet. Blir nok lenge til jeg gjør slike store innkjøp igjen. Anonymkode: b7a47...69d Ser den. Noen ganger trenger man jo faktisk klær, men drt ser jeg ikke på som gave noe mer enn å betale strømregningen eller fylle bendin på bilen. Gratulerer med vektnedgangen hvis det var med vilje foresten. Anonymkode: 1c071...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå