Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Pådro meg en forkjølelse for 10 dager siden, altså 20.nov. Er nå i mye bedre form, men henger igjen litt. Snørr og guffe på morgenkvisten og litt sår hals. Men dette gir seg etter å ha blåst ut noen mengder guffe 😂 Fin i formen. Et lite host her og der, om jeg anstrenger meg veldig. Bør jeg teste meg nå? Eller kan jeg la dette gå sin gang?! Tipper jeg er rimelig tilnærmet normalen om 2 dager ish Anonymkode: 3994f...0aa
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Du burde testet deg 20. november. Anonymkode: b6542...c0b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Er det faktisk mulig at folk ikke skjønner dette enda, du skulle selvsagt testa deg. På dag 3 med symptomer. Ta litt ansvar og test deg nå ihvertfall da. Anonymkode: 503f2...fb4
Musemor med tre søte små Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Du skulle ha ringt koronatelefonen og spurt der på dag 3 med symptomer. Men bedre sent enn aldri, ring der og spør om råd istedenfor å spørre tilfeldige på nett
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 Hvorfor testet du deg ikke da du fikk symptomer??? Anonymkode: 85c33...6e9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Pådro meg en forkjølelse for 10 dager siden, altså 20.nov. Er nå i mye bedre form, men henger igjen litt. Snørr og guffe på morgenkvisten og litt sår hals. Men dette gir seg etter å ha blåst ut noen mengder guffe 😂 Fin i formen. Et lite host her og der, om jeg anstrenger meg veldig. Bør jeg teste meg nå? Eller kan jeg la dette gå sin gang?! Tipper jeg er rimelig tilnærmet normalen om 2 dager ish Anonymkode: 3994f...0aa Hvorfor har du ikke testet deg tidligere? Anonymkode: cb4be...d04
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 Testet meg ikke da jeg bare har vært hjemme, og skulle bare være hjemme.. Har ikke vært utenfor døra på 2 uker da jeg ble syk! Og kjenner ingen som tester seg dag 1 med milde symptomer... Nå er jeg jo helt fin, men dere mener vel jeg må teste meg nå?! Anonymkode: 3994f...0aa
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Pratet forøvrig med legesenteret dag 5, da var jeg jo på bedringens vei. De sa om jeg fortsatt var syk om ei uke, skulle jeg ta test... ?! Siden jeg bare skulle være hjemme Anonymkode: 3994f...0aa
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Testet meg ikke da jeg bare har vært hjemme, og skulle bare være hjemme.. Har ikke vært utenfor døra på 2 uker da jeg ble syk! Og kjenner ingen som tester seg dag 1 med milde symptomer... Nå er jeg jo helt fin, men dere mener vel jeg må teste meg nå?! Anonymkode: 3994f...0aa Du må ringe koronatelefonen og høre med de Anonymkode: cb4be...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå