Gå til innhold

Noen her som driver med yoga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gjør du det? Hjemme eller studio? Hvilket nivå er du på og hvor lang tid tok det før du kom dit? Hvor ofte driver du med yoga og føler du det har gjort deg i bedre form eller noe annet? Merka fordeler i senga på grunn av mer bevegelig også? He he 

Anonymkode: cf964...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Den siste setningen, etterfulgt av et "he he he", gjør at jeg ikke gidder å svare på spørsmålet ditt. #runketråd 

Anonymkode: c4247...500

Skrevet

Jeg har bare gått et par-tre kurs. Men har "alltid" gjort en del tøyningsøvelser som jeg har oppdaget er mer eller mindre lik yin-yoga. Og jeg har vært bevisst på å trene bekkenbunnmuskulaturen.

De siste årene har jeg bare holdt på hjemme. Har noen vanlige yogaøvelser jeg gjør innimellom, tøyning/yin-yoga hver dag (fordi det hjelper mot muskelspenninger og roer hele systemet).

Min eks hadde aldri vært sammen med en kvinne som var såpass smidig, og han elsket det. Selv om jeg er bra bevegelig så er jeg ikke veldig myk, i hvert fall ikke sammenlignet med da jeg var yngre. Men det å være noenlunde bevegelig åpner jo opp for noen flere stillinger også når man har sex. Og det å ha sterk bekkenbunnmuskulatur og god kontakt/kontroll på denne øker jo nytelsen for begge to. Men den kan jo trenes uten yoga også.

Anonymkode: bb58f...48b

Skrevet

Jeg gjør yoga hjemme ca 4 ganger i uka. Begynte i sommer. Valgte i starten nybegynnervideoer på YouTube, nå har jeg kjøpt kurs.

Merker god forskjell på bevegelighet og mindre stivhet, og føler meg mye bedre selv. Har opplevd stor forbedring på det halve året jeg har holdt på. 

Skrevet

Trener daglig, som regel hjemme. Hvis nivå handler om hvilke yogastillinger man mestrer, startet jeg vel omtrent rett på avansert nivå. Men jeg er danser i bunn og driver først og fremst med yoga for å vedlikeholde fleksibilitet, holdning, balanse og kjernemuskulatur (kombinerer med noe pilates). Har en venninne som eier et yogastudio, så jeg har vært en del der også. Det kan jo være lurt å starte med å få litt veiledning, og så prøve seg litt mer frem på egen hånd senere. 

Skrevet

Takk for gode tips... Runketråd bare fordi jeg tenker på at det kan være fordel på soverommet også? Ok... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...