Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Jeg arvet en nesten ubrukt smart tv av merket Sharp. Trodde at på en smart tv så kan man laste ned div apper som feks dplay, sumo, nrk osv. Men Neida, det ser ikke sånn ut. Finner ingen av disse. Da må jeg jo uansett ha Apple-tv el lignende i tillegg da. Er dette vanlig for smart-TV-er? Anonymkode: ddd6d...c97
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Høres ikke ut som en smart tv det der Anonymkode: 0083b...19a
Durni Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Høres ikke ut som en smart tv det der Anonymkode: 0083b...19a Nei ikke særlig smart, heller skikkelig dum. Men en smart-tv er det nå allikevel da. Kommer inn på nett osv.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Har selv en LG hvur det heller ikke kan lastes ned noe. Det meste er der på forhånd, men ikke viafree som jeg ønsker. Hsr også en Sony hvir alt kan lastes ned. LG'en var en tidlig smart tv, men den fea Sony er rimlig ny. Sp tipper det har skjedd en utvikling. Anonymkode: 3cdf1...b20
Elizabeth Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg arvet en nesten ubrukt smart tv av merket Sharp. Trodde at på en smart tv så kan man laste ned div apper som feks dplay, sumo, nrk osv. Men Neida, det ser ikke sånn ut. Finner ingen av disse. Da må jeg jo uansett ha Apple-tv el lignende i tillegg da. Er dette vanlig for smart-TV-er? Anonymkode: ddd6d...c97 Ja, dessverre. Det er mange smart-tv som man ikke kan laste ned apper på. Totalt ubrukelige. Selv måtte jeg ty til chromecast...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 Vi kan laste ned apper på våre tre smart-TV-er. Har likevel kjøpt tre Apple-tv, fordi android-oppsett på meny og fjernkontrollene er så lite brukervennlig. AppleTV kan styres enkelt fra alle mobiler, du kan sende huskede passord direkte fra mobil til tv. Begynne å se noe på en tv, fortsette sømløst på en annen osv. Anonymkode: 50fbd...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå