Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 En dame har kjøpt en bukse av meg. Den passer henne ikke og vil heve kjøpet. Hva gjør man? Jeg solgte denne fordi den ikke passet meg. Finn er ikke noe butikk med bytterett og jeg har kjøpt meg ny og brukt pengene. Hører gjerne hva dere tenker her? Anonymkode: 657ea...728
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Det må hun bare ville så mye hun bare vil. Finn er ikke en butikk altså. Hun kan ikke dra rundt til folk, "kjøpe" klær, og så forlange å heve kjøpet hver gang hun finner ut av at det ikke passer. Kjøper en brukt så får en sjekke slikt på forhånd. Eventuelt avtale med selger om det er greit å prøve. Anonymkode: dd07f...9e8
It's all about me Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Kjøpt er kjøpt, hun får selge den videre selv.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Hun får fint selge den videre! Hennes bomkjøp, hennes problem. Anonymkode: 61501...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå