Gå til innhold

Mennesket bak nicket... Hvordan ser du for deg folka her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ser du for deg om dem, noen som er pene, dialekt de snakker osv? 

Her kommer mitt inntrykk

Mammaen til adhd gutt = bor i Røyken området. Blondt hår. Høy og litt sporty. Glad i rødvin

Sug lut = bor i Oslo men kommer fra nord. Jobber som hunde instruktør. Mindre pen. 

Ostepop = vaksine ekspert. Smarting. Nerd. 

Anonymkode: c5ff9...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er nicket ditt da?

Anonymkode: 6fad9...17a

Skrevet

Miss Marple ser ut som profilbildet sitt. Noe annet er ikke mulig 😂

Anonymkode: 5d58f...767

Skrevet

Sug lut: hjemmeværende husmor. Røyker inne. Hun har mørkt hår og er overvektig.  Hun bruker hvert ledige minutt på tlf hvor hun drømmer seg vekk fra virkeligheten. Bor med en mann hun ikke lenger er intim med, de lever mer som venner. Ok forhold til familie. Hun har vanskeligheter med å skaffe seg ett nettverk da hun ofte oppfattes som krass og ufin. I det daglige få/ingen venner. Glad i dyr , de er hennes beste venner. Ikke glad i sport eller utendørsaktiviteter. Tilbringer helst tiden inne i godstolen, med en glass cola, røyken og fulladet mobiltelefon.

Anonymkode: 1d09c...eef

Skrevet

Har bare sett for meg to stk: mammaen til ADHD-gutt: kataloghjem. Stilrent. Slank.

Sug Lut: Nærmer seg 50, litt overvektig, fire barn, alle nesten voksen. Mye kos og kaos i det huset. 

Anonymkode: fe45f...80b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva ser du for deg om dem, noen som er pene, dialekt de snakker osv? 

Her kommer mitt inntrykk

Mammaen til adhd gutt = bor i Røyken området. Blondt hår. Høy og litt sporty. Glad i rødvin

Sug lut = bor i Oslo men kommer fra nord. Jobber som hunde instruktør. Mindre pen. 

Ostepop = vaksine ekspert. Smarting. Nerd. 

Anonymkode: c5ff9...3e0

Hehe gøy! Feil på bosted, hår og vinsmak der gitt😊 høy er jeg men ikke det man tenker som veldig høy. Litt sporty stemmer greit. I alle fall sporty som i å holde kroppen i form. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Har bare sett for meg to stk: mammaen til ADHD-gutt: kataloghjem. Stilrent. Slank.

Sug Lut: Nærmer seg 50, litt overvektig, fire barn, alle nesten voksen. Mye kos og kaos i det huset. 

Anonymkode: fe45f...80b

Gøy! Noen ville sagt kataloghjem kanskje. Stilrent er spot on. Normal kropp, ikke slank vil jeg si selv og ikke overvekt. 

Skrevet

Hmm ... fikk litt déjàvu nå. Denne har vi hatt før ... 

Luten er høy, ligner på Arja Saijonmaa, liker alkoholsterke franske rødviner og er utdannet innenfor humaniora.

ADHD-mamma kommer fra Bergen, liker pæresider, liker glossy ukeblader og har et skikkelig vanlig hjem med grå sofa og Kählervase.

Skrevet
MammantilNurket skrev (9 minutter siden):

Luten er høy, ligner på Arja Saijonmaa, liker alkoholsterke franske rødviner og er utdannet innenfor humaniora.

ADHD-mamma kommer fra Bergen, liker pæresider, liker glossy ukeblader og har et skikkelig vanlig hjem med grå sofa og Kählervase.

Morro 😅 aldri vært i Bergen engang faktisk! Står på lista da så skal definitivt ta en tur. Ingen sånne vaser heller, Lyngby vase står på bordet derimot. Sider har jeg ikke drukket på årevis 😊. Tørr hvitvin og champagne er mer min greie. Vanlig nok hjem vil jeg tro😊. Går mer i bøker enn blader også. 

Skrevet
MammantilNurket skrev (26 minutter siden):

Jeg tror du er Oslodame. Høyt utdannet og er veldig trygg i deg selv. Din egen stil og er tøff. Bor i leilighet eller rekkehus. Hvor i Oslo? Hm... Ville tippet kampen eller Etterstad. Gamle Oslo. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Hehe gøy! Feil på bosted, hår og vinsmak der gitt😊 høy er jeg men ikke det man tenker som veldig høy. Litt sporty stemmer greit. I alle fall sporty som i å holde kroppen i form. 

Hvorfor har jeg det for meg at du bor på Vålerenga? 

Skrevet
uhhuhher skrev (Akkurat nå):

Hvorfor har jeg det for meg at du bor på Vålerenga? 

Jeg gjør ikke det men kunne godt ha bodd der. 😊

Skrevet

Ser for meg Sug Lut og Mamma til ADHD gutt som ganske direkte og ærlige.
Ikke redde for å si nøyaktig hva de mener, og med en god porsjon humor.
Dog, tror Mamma til ADHD gutt er noe mer jordnær enn Sug Lut

Skrevet

Hehe. Nei. Luten er ikke tykk og hjemmeværende storrøyker.

Hun er faktisk veldig smart og innsiktsfull. Hun er høyt utdannet, men går i likhet med mange andre i en felle der en setter seg selv som en standard, uten å skjønne at en selv har hatt privilegier og ressurser som har ført en dit en er. 

Jeg tror vel egentlig at hun er slank til tynn, og at hun i likhet me de fleste andre i samme situasjon ser ned på andre som ikke er det.

Anonymkode: 70fc6...500

Skrevet
Musemor med tre søte små skrev (4 minutter siden):

Ser for meg Sug Lut og Mamma til ADHD gutt som ganske direkte og ærlige.
Ikke redde for å si nøyaktig hva de mener, og med en god porsjon humor.
Dog, tror Mamma til ADHD gutt er noe mer jordnær enn Sug Lut

Ser for meg det som snill og mild. En som det er lett å like. Bor i enebolig med stor familie. En som alltid har hjemmebakte boller i fryseren og velstelt moden hage med peoner og jordbær. En sånn som alltid har en kaffekopp klar. Hvor du bor? Vestlandet kanskje. Meg traff du godt på. 😊

Skrevet

Sug lut er en mann. 

Anonymkode: b97b0...2cd

Skrevet

Sug lut er rundt 60-70 år gammel kvinne, gift med en mann som hun er god venn med, men ikke noe mer. Har hatt streng oppdragelse og har gammeldags standarder. Smart og høyt utdannet, høy og slank. 

Anonymkode: d4c38...8db

Skrevet

Har bare teorier om to stk😊 

Pashla (husker ikke en gang hvordan det staves) tror jeg er sånn ca 35år, mørk blond kanskje, skulderlangt isj, pen når hun går ut døra, inne setter hun bare håret i en ball eller en hestehale. Hun er normalvektig og søt. Men hun har sans for rettferdighet og bein i nesa. Ingen tråkker henne på tærne.  Hun er omgjengelig og god. Det er hva jeg tror uten å vite en gad deam shit😁😂

Adha mammagutten tror jeg bor i Trondheim. Hun snakker mye og har mye på hjertet. Tipper hun er lys i håret og veldig sosial.

Jeg snakker aldri stygt om noen, så jeg sier det jeg får av positive vibber😊 

Anonymkode: 4ee64...945

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden):

Ser for meg det som snill og mild. En som det er lett å like. Bor i enebolig med stor familie. En som alltid har hjemmebakte boller i fryseren og velstelt moden hage med peoner og jordbær. En sånn som alltid har en kaffekopp klar. Hvor du bor? Vestlandet kanskje. Meg traff du godt på. 😊

Mange som betegner meg som snill og mild, og de fleste liker meg, men mange syns jeg er for direkte, som ei venninne av meg fra Tromsø sa, skulle nesten tro du var nordfra.
Liten hage, men mye rart som skjer der av planter.
Ikke å mye bakst i frysen, det bakes når det kommer folk.
Bor på Østlandet, og i rekkehus.

Men ikke så galt :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har bare teorier om to stk😊 

Pashla (husker ikke en gang hvordan det staves) tror jeg er sånn ca 35år, mørk blond kanskje, skulderlangt isj, pen når hun går ut døra, inne setter hun bare håret i en ball eller en hestehale. Hun er normalvektig og søt. Men hun har sans for rettferdighet og bein i nesa. Ingen tråkker henne på tærne.  Hun er omgjengelig og god. Det er hva jeg tror uten å vite en gad deam shit😁😂

Adha mammagutten tror jeg bor i Trondheim. Hun snakker mye og har mye på hjertet. Tipper hun er lys i håret og veldig sosial.

Jeg snakker aldri stygt om noen, så jeg sier det jeg får av positive vibber😊 

Anonymkode: 4ee64...945

For meg er Pashla liten og mørk. Hun har sort hår i pixy cut og store brune øyne. Utseendet har hun etter en bestemor som kom fra et sted sør i Europa. Hun har også arvet temperament etter bestemor. Pashla bor i en mellomstor by på Østlandet med mann, barn og hund. Tror hun er sykepleier, god til å strikke og en støver i brettspill.

Skrevet
Musemor med tre søte små skrev (3 minutter siden):

Mange som betegner meg som snill og mild, og de fleste liker meg, men mange syns jeg er for direkte, som ei venninne av meg fra Tromsø sa, skulle nesten tro du var nordfra.
Liten hage, men mye rart som skjer der av planter.
Ikke å mye bakst i frysen, det bakes når det kommer folk.
Bor på Østlandet, og i rekkehus.

Men ikke så galt :)

Jeg digger direkte folk. Uten mye mikk makk liksom. Jeg orker ikke folk som går rundt grøten og derfor er det få som tenker på meg som mild hehe. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Sug lut er en mann. 

Anonymkode: b97b0...2cd

Enig!

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Jeg digger direkte folk. Uten mye mikk makk liksom. Jeg orker ikke folk som går rundt grøten og derfor er det få som tenker på meg som mild hehe. 

Og de har som regel en god porsjon humor.
Er ganske uhøytidelige, og bryr seg ikke nødvendigvis om hva alle andre tenker om en, ta meg som den jeg er holdning.
En "gi litt faen"-holdning godt også en fantastisk for for humor :)
(I hver fall den typen jeg liker)

Skrevet

Sug lut er liten og tjukk. Bruker nesten aldri sminke. Går i flagrende plagg. Morragretten. Oppstoppernese. Bor på Stovner. Glad i en festrøyk. 

Adhdgutt har høy og masete stemme. Gjentar ofte at vi er forskjellige. Hvis hun diskuterer noe med mannen er alltid svaret hennes at de er forskjellige og at det er fint. Han har begynt å gå drittlei. Litt lubben. Bor i Asker. 

Mammaen til nurket veit jeg hvor bor så skal ikke skrive det. Jobber som pedagog. Fikk tidlig grå hår, men er flink til å farge ofte. Elsker å kokkelere fancy retter. Savner å kunne gå mer på restaurant. Veldig trillende latter. 

Amandine er opptatt av tradisjoner. Ingen skal fornærme tradisjonene hennes. Flink til å rette pekefinger. Elsker kaker og Skavlan. Koser seg også med Lindmo. Var pen som ung, men sliten nå. 

Pashla underviser på universitetet. Kranglet ofte med kollegaer. Høy og bredskuldra. Elsker kaffe latte. Går ofte i demonstrasjonstog. Bor i Trondheim. 

Beef sister er mye sint og sur. Arresterer alle hun ser. Kjent som en bedreviter. Veldig opptatt av merker. Sykelig overvektig og konstant på slankekur, men elsker ribbe og surkål så det går dårlig. Bor i Drammen eller Hønefoss. 

Optatium tror ikke på Korona og var med å arrangere demonstrasjonen i Oslo. Elsker å spise mat og er sykelig overvektig. Orker ikke slanke seg. Hater å følge regler. Bor på Ås.

Anonymkode: 0592c...03d

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hehe. Nei. Luten er ikke tykk og hjemmeværende storrøyker.

Hun er faktisk veldig smart og innsiktsfull. Hun er høyt utdannet, men går i likhet med mange andre i en felle der en setter seg selv som en standard, uten å skjønne at en selv har hatt privilegier og ressurser som har ført en dit en er. 

Jeg tror vel egentlig at hun er slank til tynn, og at hun i likhet me de fleste andre i samme situasjon ser ned på andre som ikke er det.

Anonymkode: 70fc6...500

Jeg er sikker på luten er en mann.

Anonymkode: 17d1f...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...