Gå til innhold

Mennesket bak nicket... Hvordan ser du for deg folka her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ser du for deg om dem, noen som er pene, dialekt de snakker osv? 

Her kommer mitt inntrykk

Mammaen til adhd gutt = bor i Røyken området. Blondt hår. Høy og litt sporty. Glad i rødvin

Sug lut = bor i Oslo men kommer fra nord. Jobber som hunde instruktør. Mindre pen. 

Ostepop = vaksine ekspert. Smarting. Nerd. 

Anonymkode: c5ff9...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er nicket ditt da?

Anonymkode: 6fad9...17a

Skrevet

Miss Marple ser ut som profilbildet sitt. Noe annet er ikke mulig 😂

Anonymkode: 5d58f...767

Skrevet

Sug lut: hjemmeværende husmor. Røyker inne. Hun har mørkt hår og er overvektig.  Hun bruker hvert ledige minutt på tlf hvor hun drømmer seg vekk fra virkeligheten. Bor med en mann hun ikke lenger er intim med, de lever mer som venner. Ok forhold til familie. Hun har vanskeligheter med å skaffe seg ett nettverk da hun ofte oppfattes som krass og ufin. I det daglige få/ingen venner. Glad i dyr , de er hennes beste venner. Ikke glad i sport eller utendørsaktiviteter. Tilbringer helst tiden inne i godstolen, med en glass cola, røyken og fulladet mobiltelefon.

Anonymkode: 1d09c...eef

Skrevet

Har bare sett for meg to stk: mammaen til ADHD-gutt: kataloghjem. Stilrent. Slank.

Sug Lut: Nærmer seg 50, litt overvektig, fire barn, alle nesten voksen. Mye kos og kaos i det huset. 

Anonymkode: fe45f...80b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva ser du for deg om dem, noen som er pene, dialekt de snakker osv? 

Her kommer mitt inntrykk

Mammaen til adhd gutt = bor i Røyken området. Blondt hår. Høy og litt sporty. Glad i rødvin

Sug lut = bor i Oslo men kommer fra nord. Jobber som hunde instruktør. Mindre pen. 

Ostepop = vaksine ekspert. Smarting. Nerd. 

Anonymkode: c5ff9...3e0