mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Nå er 3 runde med svibler på hell her. Står i en drøy uke. Juleroser står i kjølige vinduer men jeg synes ikke de varer så lenge de heller...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 De står gjennom hele julen, men svibleme bruker jeg adventstiden til å drive frem og juleroser kjøpe jeg ikke gør etter 20.desember. Alle må stå kjølig mest mulig. Anonymkode: 85c4f...2aa
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): De står gjennom hele julen, men svibleme bruker jeg adventstiden til å drive frem og juleroser kjøpe jeg ikke gør etter 20.desember. Alle må stå kjølig mest mulig. Anonymkode: 85c4f...2aa Jeg tror jeg har kjøpt svibler som er kommet for langt ved kjøp. Takk for tips angående juleroser. Har noen nå men da kjøper jeg nye etter den 20ende
prekæs Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Juleroser kan stå ute. Så blomstrende juleroser i hager i vinter og tidlig vår. Mao. Du kaster dem ikke, bare planter ut
soleia Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Julerose (Helleborus niger) har eg ståande ute på trappa, og då held den i 2-3 mnd. Potta om den frå i fjor, og det ser ut som den kjem med litt knoppar i år. Dei står seg aller best i bedet, men blømer vel då først i februar. Sviblar står ikkje så lenge når dei blømer, så kjøper dei når dei ikkje er så langt komne. Synes det er litt advent i å ha sviblar og amaryllisar som ein driv fram for å få til å bløme til jul (bommar som regel med sviblane)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå