Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Ikke misforstå, jeg liker at mannen mi er renslig, men han dusjer hver dag, selv om han ikke behøver det. Uansett! Jeg dusjer annenhver dag. Oftere hvis jeg har svettet. Er det flere som dusjer hver dag selv om det ikke er nødvendig? Anonymkode: cf6cb...4d6
☆☆☆ Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 (endret) Dusjvaner er eit større minefelt på DIB enn julepynting, så eg svarar passe rundt og seier eg dusjar ved behov. Det vere seg hygieniske behov, velværegrunnar og behov for aleinetid. Endret 27. november 2020 av ☆☆☆
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Bruker klut. Neida. Dusjer ved behov. Trenger sjelden å dusje hver dag. Går som regel aldri mer enn tre dager uten å dusje. Anonymkode: ca9fa...e5f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Mannen dusjer hver dag selv om jeg mener han ikke behøver det. Men selv vil han og det er da greit. Jeg dusjer annen hver dag Anonymkode: e551a...4f1
☆☆☆ Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Bruker klut. Neida. Dusjer ved behov. Trenger sjelden å dusje hver dag. Går som regel aldri mer enn tre dager uten å dusje. Anonymkode: ca9fa...e5f Klut? Du er rapportert!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 Nå er jeg singel, da dusjer jeg ved behov og lyst. Og bruker klut innimellom også I forhold dusjer jeg som regel hver dag, fordi jeg da som regel også har sex daglig. Anonymkode: 255a8...c8d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 Det gjør min også. Og med tanke på hvor mange ekle, uhygieniske og grisete menn man hører om her inne, så kunne jeg ikke drømme om å klage over det Anonymkode: dd327...4bb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #8 Skrevet 27. november 2020 ☆☆☆ skrev (15 minutter siden): Klut? Du er rapportert! Ååh, visste jeg ikke skulle sagt det! 😩 Anonymkode: ca9fa...e5f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #9 Skrevet 27. november 2020 Dusjer også hver dag. Ofte 2 ganger. Før og etter jobb. Jobber i bhg, så jeg vil være ren når jeg kommer. Jobber meg svett, samt kan ha både leverpostei og snørr på klærne. Så alltid klesskift og ofte dusj på ettermiddagen. Men - jeg vasker ikke håret hver dag. Det gidder jeg ikke. Anonymkode: bb403...434
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. november 2020 #10 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Ikke misforstå, jeg liker at mannen mi er renslig, men han dusjer hver dag, selv om han ikke behøver det. Uansett! Jeg dusjer annenhver dag. Oftere hvis jeg har svettet. Er det flere som dusjer hver dag selv om det ikke er nødvendig? Anonymkode: cf6cb...4d6 Her dusjes det gjerne 2 ganger daglig. Alle 4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #11 Skrevet 27. november 2020 Han er en voksen mann?? Da er det vel greit å la han bestemme selv..? Anonymkode: 453a9...0e4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #12 Skrevet 27. november 2020 Trener dere ikke siden dere kan gå flere dager uten å dusje? Anonymkode: 9b8f9...2cc
Leverpostei Skrevet 27. november 2020 #13 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Dusjer også hver dag. Ofte 2 ganger. Før og etter jobb. Jobber i bhg, så jeg vil være ren når jeg kommer. Jobber meg svett, samt kan ha både leverpostei og snørr på klærne. Så alltid klesskift og ofte dusj på ettermiddagen. Men - jeg vasker ikke håret hver dag. Det gidder jeg ikke. Anonymkode: bb403...434 Men blir du skitten mellom dusj på ettermiddag og jobb morgenen etter? Jeg dusjer hver morgen, og etter trening noen dager i uken - så ofte to ganger her også altså. Våkner likesom ikke uten dusj.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #14 Skrevet 27. november 2020 Jeg dusjer alltid om morgen, og etter trening som er 5-6 ganger i uka. Resten av familien dusjer også hver dag, inkludert begge barna Anonymkode: 60739...61d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #15 Skrevet 27. november 2020 Hver dag, jeg har lett for å lukte svette. Det er jo også deilig med en varm dusj. Anonymkode: 89f8b...b74
*Miss Marple* Skrevet 27. november 2020 #16 Skrevet 27. november 2020 Hvordan kan du ha en formening om han trenger å dusje hver dag eller ikke? Han må da få kjenne på det behovet selv? Her dusjer vi stort sett hver dag, alle sammen. En varm dusj er jo noe av det beste som finnes 😍
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #17 Skrevet 27. november 2020 Leverpostei skrev (1 time siden): Men blir du skitten mellom dusj på ettermiddag og jobb morgenen etter? Jeg dusjer hver morgen, og etter trening noen dager i uken - så ofte to ganger her også altså. Våkner likesom ikke uten dusj. Nei. Blir vel ikke akkurat skitten ila natten. Men jeg er varm av meg. (Noe skjedde etter graviditeter og fødsler). Det er noe med å svette på jobb dersom man ikke er helt ren før man kommer 😬 Og som du selv sier - deilig å våkne på en dusj. Anonymkode: bb403...434
Elizabeth Skrevet 27. november 2020 #18 Skrevet 27. november 2020 Dusjer annenhver dag når jeg har fri. Mer om jeg har hyppig sex. Men dusjer hver dag etter jobb pga at jeg svetter og blir skitten.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #19 Skrevet 27. november 2020 Jeg klarer ikke å starte dagen uten å dusje. Har prøvd under hjemmekontoret - men da ble det dusj-lunsj rett og slett. Føler at jeg størkner i maska om jeg ikke dusjer.. Anonymkode: ab514...f7e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #20 Skrevet 27. november 2020 Jeg dusjer hver dag. Som oftest mosjonerer jeg. Men dusjer de dagene jeg ikke får rørt på meg også. Voksne bør dusje daglig synes jeg. Anonymkode: 05c5d...4bc
Elizabeth Skrevet 27. november 2020 #21 Skrevet 27. november 2020 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg dusjer hver dag. Som oftest mosjonerer jeg. Men dusjer de dagene jeg ikke får rørt på meg også. Voksne bør dusje daglig synes jeg. Anonymkode: 05c5d...4bc Det synes definitivt ikke jeg, da de ikke lukter vondt, men på mange måter forstår jeg hva du mener.. Men det er jo ikke bra for huden din i følge ekspertene. Det er jo alltid godt med en dusj, men synes ofte det er bedre med et lengre bad. Det er i hvert fall ikke heldig... Men føler du deg bedre og mer vel, synes jeg du skal fortsette med det, om det ikke er skadelig for huden din😉
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #22 Skrevet 27. november 2020 Her dusjer både jeg og mannen hver dag, jeg kan dusje opp til 2 ganger daglig. Er glad jeg har en renslig mann Anonymkode: a283b...319
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #23 Skrevet 27. november 2020 I all hovedsak dusjer jeg minst annenhver dag for hygienens skyld, men i perioder kan jeg gjerne dusje hver dag bare for å få meg en halvtime alene på badet i fred og ro uten barn, mann og mas.. Anonymkode: 00f18...349
beef sister Skrevet 27. november 2020 #24 Skrevet 27. november 2020 Hva er problemet med at han dusjer hver dag? Det er nok av folk som burde vurdere å gjøre det samme ... I mitt hus dusjer vi 1-3 ganger daglig: alltid før vi legger oss, etter trening og noen ganger starter vi dagen med en dusj. Huden tåler det utmerket, den hadde fint tålt tre lange daglige bad også, så jeg akter å opprettholde rutinen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #25 Skrevet 27. november 2020 Både samboer og jeg dusjer hver morgen. Jeg liker å våkne med en dusj, og føler meg fresh. Hans grunn vet jeg ikke, og har heller ikke tenkt over det. Minsten i bhg tar kveldsbad hver dag, noen ganger med såpe og noen ganger med olje. Eldste annenhver dag. Anonymkode: 22da2...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå