Gå til innhold

Anbefaling munnbind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jeg har kjøpt blir så store, og sklir opp i øynene mine. Noen som kan anbefale noen?

Anonymkode: ecac2...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

De jeg har kjøpt blir så store, og sklir opp i øynene mine. Noen som kan anbefale noen?

Gjenbrukbare tøymunnbind kommer i flere størrelser.

Skrevet
gale damen skrev (24 minutter siden):

Gjenbrukbare tøymunnbind kommer i flere størrelser.

Vil helst ha engangs, orker ikke ha veska full av brukte munnbind. Må ha på flere ganger i løpet av en dag. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Vil helst ha engangs, orker ikke ha veska full av brukte munnbind. Må ha på flere ganger i løpet av en dag. 

Ja, men da er det jo et skyld-deg-selv-problem 🙂

Skrevet

Munnbind er onesize. Pass på å tilpass over nasen og dra godt under haka.

Anonymkode: 44868...0a4

Skrevet

Da har du ikke strammet ordentlig rundt nesa eller ikke dratt det ordentlig under haka. Pass på at du ikke setter det opp ned, da går det ikke an å stramme det. 

Anonymkode: 4a014...eb7

Skrevet
gale damen skrev (1 time siden):

Ja, men da er det jo et skyld-deg-selv-problem 🙂

Det er veldig stor forskjell på dem, så tenkte kanskje noen hadde erfaring. Litt dumt å måtte kjøpe masse ulike for å prøve seg fram også.

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Da har du ikke strammet ordentlig rundt nesa eller ikke dratt det ordentlig under haka. Pass på at du ikke setter det opp ned, da går det ikke an å stramme det. 

Anonymkode: 4a014...eb7

Problemet med de jeg har hatt til nå er at det er veldig dårlig stramming på nesa, og de er svære. Men da kjøper jeg bare et annet merke og tester, om ingen har noen erfaringer.

Skrevet

Liker bedre de 10 pk fra apoteket kontra butikkene sine. De er mindre føler jeg. Husker jo ikke merke, men den grønne siden er lysere og mer grønn enn blå.

har samme problem som deg og pakken jeg kjøpte på Coop her om dagen er alt for store samme hvor mye jeg drar og strammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...